سامسونگ Z2 با سیستم‌عامل تایزن معرفی شد

همان طور که انتظار داشتیم سامسونگ از اولین گوشی هوشمند تایزنی خود با پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G رونمایی کرد. سامسونگ ۸ شهریور مدل Z2 را در هند عرضه می‌کند، البته این دستگاه در بقیه بازارها نیز ارایه خواهد شد. قیمت این دستگاه ۶۸ دلار برای بازار هند تعیین شده که برای کشورهای دیگر متفاوت است. این گوشی هوشمند دارای مشخصات و ویژگی‌های مناسب برای بازارهای نوظهوری مثل هند است که می‌توان به حالت صرفه‌جویی فوق‌العاده در مصرف اینترنت، حالت S Bike و برنامه انتقال پول اشاره کرد. همه این ویژگی‌ها به معنای بهبود نرخ استفاده از گوشی هوشمند در بازارهای نوظهور است.

بهترین ویژگی سامسونگ Z2 “دعوت به استفاده از پیشنهاد Jio است” که به کاربران اجازه استفاده رایگان از سرویس‌های داده و صدا در یک مدت آزمایشی را می‌دهد، همچنین خریداران این مدل به برنامه‌های پولی Jio مانند My Jio ،Jio on demand ،Gio Beats دسترسی خواهند داشت و قادر به استفاده از برنامه‌های تلویزیونی و آهنگ‌های Jio در مدت آزمایشی خواهند بود. این دستگاه از مشخصات فنی هیجان انگیزی برخوردار نیست ولی با توجه به قیمت برای افرادی که خواهان استفاده از گوشی با قیمت کم هستند، کاملا مناسب محسوب می‌شود. صفحه نمایش ۴ اینچی امولد با رزولوشن ۴۸۰ × ۸۰۰، پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند.

سامسونگ Z2 از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپری آن با قابلیت صرفه‌جویی فوق‌العاده، شارژدهی زیادی خواهد داشت. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و جلویی VGA وظیفه ثبت تصاویر را برعهده خواهند داشت، رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آن نیز شامل طلایی، مشکی و قرمز است.

gsmarena_001

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH