احتمال رونمایی هواوی از یک برند جدید در نمایشگاه IFA

زمان زیادی تا ۲ سپتامبر و برگزاری نمایشگاه IFA در شهر برلین آلمان نمانده است. شرکت‌هایی زیادی قرار است در این نمایشگاه، به عرضه محصولات خود بپردازند. یکی از بزرگترین کمپانی‌هایی که قصد دارد محصولاتش را در این نمایشگاه عرضه کند، هواوی است. این کمپانی چینی که اکنون به عنوان سومین تولید کننده بزرگ تلفن‌های هوشمند در سطح جهان شناخته شده است، تصمیم دارد در روز ۱ سپتامبر، مراسمی برگزار کرده و جدیدترین تولیداتش را رونمایی کند. عکس تبلیغاتی که قرار است در روز مراسم به نمایش در بیاید، به تازگی منتشر شده است. در وسط این عکس، شعار “سرپیچی از انتظارات” نوشته شده و علاوه بر آن، اطلاعاتی در خصوص زمان و تاریخ برگزاری مراسم هم به چشم می‌خورد.

اخبار و شایعات زیادی در خصوص کارهایی که هواوی قرار است در این مراسم انجام دهد، به گوش رسیده که شاید مهمترین آن‌ها، رونمایی از یک برند جدید به عنوان زیر مجموعه شرکت بزرگ هواوی خواهد بود. مدیر بخش تولید و بازاریابی هواوی، آقای Kevin Ho این خبر را اعلام و در ادامه اضافه کرد:

این برند جدید به عنوان زیر مجموعه هواوی، کار خود را با رونمایی از یک گوشی میان‌رده آغاز خواهد کرد.

پیش‌تر هم برند محبوب Honor توسط هواوی خریده شده بود و این شرکت قرار است در طول مراسم IFA اطلاعات بیشتری را درباره کمپانی تازه‌ای که خریداری کرده است، اعلام کند.

هواوی همچنین تصمیم دارد در طول نمایشگاه IFA از محصولات دیگری نیز رونمایی کند. طبق اعلام این شرکت، جدیدترین پرچمدار کمپانی چینی، هواوی Mate 9 مهم‌ترین هندستی است که در روز ۱ سپتامبر معرفی می‌شود. علاوه بر آن، هواوی قصد دارد یک گوشی مخصوص بانوان را نیز در این مراسم رونمایی کند. این تلفن هوشمند که هواوی Nova نام دارد، قرار است در کنار چند ساعت هوشمند این کمپانی، در مراسم معرفی شوند.

به هر حال، نمایشگاه IFA، محلی است که بسیاری از تولیدکنندگان سعی دارند که محصولات خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن به نمایش بگذارند و هواوی هم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گجت‌های هوشمند، قطعا حساب ویژه بر روی این نمایشگاه باز کرده است.

Huawei-teasers-for-its-IFA-event-on-September-1st

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH