احتمال گیر کردن قلم S Pen در گلکسی نوت ۷

تنها چند روز از معرفی فبلت پرچمدار سامسونگ، گلکسی نوت ۷ می‌گذرد و تمامی نطرات متوجه آن است و براساس گفته بسیاری این فبلت یکی از بهترین طراحی‌ها را در بین گوشی‌های هوشمند دارد. بدنه این دستگاه همانند مدل‌های سری S از شیشه و فلز تشکیل شده ولی سامسونگ در آن اصلاحاتی ایجاد کرده است. مشخصات فنی آن قدرتمند و قلم S Pen موجود در آن بهبود‌های زیادی شامل مقاومت در برابر آب، امکان یادگیری ترفندها، کاهش ضخامت و شناخت ۴۰۹۶ مرحله فشار پیدا کرده است که نشان از دقیق بودن این قلم دارد.

اگر یادتان باشد بعضی از کاربران با قلم گلکسی نوت ۵ به مشکل برخوردند، البته نه بخاطر خود قلم بلکه مکانیزم قرارگیری آن در درون دستگاه مورد اعتراض آن‌ها بود. زمانی که شما از قلم S Pen خود استفاده نمی‌کنید باید آن را درون بدنه قرار دهید که در گلکسی نوت ۵ احتمال جایگذاری برعکس قلم در بدنه وجود داشت که باعث گیر کردن آن می‌شد، در صورتی با فشار خواهان خارج کردن آن بودید مکانیزم داخلی از بین می‌رفت. حال خبر خوب عدم امکان قرار دادن قلم گلکسی نوت ۷ به‌صورت برعکس است چراکه قسمت بالای قلم که مکانیزم کلیکی دارد مقادیری بزرگ‌تر شده و به همین علت امکان ورود به حفره مخصوص قلم را ندارد. اگر از این خبر خوشحال شدید باید اعلام کنیم که مشکل دیگری وجود دارد.

براساس آخرین گزارشات در صورت فشار مضاعف به S Pen گلکسی نوت ۷ احتمال گیر کردن آن وجود دارد. یکی از کاربران با چنین مشکلی مواجه گشت و بر طبق گفته او در سایت XDA، در نهایت با عصبانیت و استفاده از پونز (یا سوزن) آن را از بدنه خارج کرد، موضوع خوب عملکرد عادی این قلم بعد از خارج شدن است که مشکلی برای آن پیش نیامد. در نتیجه سعی کنید قلم خود را با فشار وارد بدنه نکنید چراکه احتمال گیر کردن آن وجود دارد.

galaxy-note-7-14

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH