دستیابی G.Skill به فرکانس ۳۳۳۳ مگاهرتز با ۱۲۸ گیگابایت حافظه DDR4

دستیابی به ۱۲۸ گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس ۳۳۳۳ مگاهرتز توسط محصول جدید G.Skill امکان پذیر شد. محصول جدید جی اسکیل که به صورت اختصاصی برای سیستم های سرور و ورک استیشن طراحی شده، شامل ۸ ماژول با ظرفیت ۱۶ گیگابایت می شود که در فرکانس ۳۳۳۳ مگاهرتز فعالیت می کنند و تایمینگ قابل توجه CL14 را ارائه می دهد.

gskill-1

خانواده TridentZ جی اسکیل با دو کالای جدید و حرفه ای به مجموعه ای کامل برای کاربرد های مختلف تبدیل شده و کاربرد آنها از گیم و اورکلاک فراتر رفته است. حافظه جدید جی اسکیل در دو پک ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با فرکانس ۳۳۳۳ مگاهرتز عرضه می شود که نسخه ۶۴ گیگابایتی ۸ ماژول حافظه DDR4 را ارائه می دهد. هر دو کیت حافظه جی اسکیل از چیپ ست های DDR4 8GB سامسونگ بهره می برند و به صورت اختصاصی برای استفاده و نصب روی مادربرد های پلتفرم X99 اینتل تولید می شوند.

gskill2

به نظر می رسد که جی اسکیل قادر به برطرف سازی تایمینگ بالا در حافظه های DDR4 است و با وجود فرکانس ۳۳۳۳ مگاهرتز، تایمینگ ۳۴-۱۴-۱۴-۱۴ در کیت ۱۲۸ گیگابایتی را ارائه می دهد. کیت ۶۴ گیگابایتی با فرکانس مشابه، تایمینگ ۳۳-۱۳-۱۳-۱۳ را پیشنهاد می دهد که بسیار مناسب و ایده آل است. حافظه های جی اسکیل اولین محصولات DDR4 در جهان بودند که با کیت های ۴۲۶۶ مگاهرتزی روانه بازار شدند. از سوی دیگر اولین حافظه رم جهان که به فرکانس ۵ گیگاهرتز دست یافت، توسط محصول G.Skill به ثبت رسیده است.

gskill3

همچنین رکورد فرکانس حافظه رم DDR4 جهان با فرکانس ۵۱۸۹.۲ مگاهرتز در اختیار جی اسکیل قرار دارد و تاکنون هیچکدام از برند های تولید کننده حافظه قادر به رقابت با فرکانس ثبت شده نمی باشند. جی اسکیل در بخش حافظه های SO-DIMM نیز کیت ۳۲ گیگابایتی شامل دو ماژول ۱۶ گیگابایتی با فرکانس ۳۳۳۳ مگاهرتز را برای قدرتمندترین مینی کامپیوتر جهان ارائه داده است. در حال حاضر مینی کامپیوتر Intel Skull Canyon NUC قدرتمندترین محصول در این رده به شمار می آید و قابلیت پشتیبانی از حافظه رم DDR4 با فرکانس ۳۳۳۳ مگاهرتز را در لیست ویژگی های خود جای داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH