تکنولوژی جدید باتری اسمارت فون‌ها را تنها در ۴ دقیقه تست می‌کند!

یکی از مهمترین قطعات اسمارت‌فون‌ها، باتری آنهاست. هر چه باتری بهتر باشد، شما می‌توانید زمان بیشتری از گوشی خود استفاده کنید. تکنولوژی هر روزه پیشرفت میکند، اما تکنولوژی باتری‌ها بسیار کند پیشرفت کرده و امروزه با استفاده معمولی می‌توانید با یک بار شارژ دو روز از گوشی خود استفاده کنید.

احتمالا تا چند سال آینده شاهد این خواهیم بود که باتری اسمارت‌فون‌ها بهبود یابد. بسیاری از کمپانی‌ها، تکنولوژی‌هایی ابداع کرده‌اند که باتری را بهبود می‌دهد، اما به دلیل اینکه فرآیند ساخت باتری‌ها پیچیده است، موفق نشده‌اند آن را به بازار عرضه کنند.

حالا یک کمپانی کانادایی با نام Cadex تکنولوژیی ابداع کرده که می‌تواند یک باتری لیتیوم-یون تا ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر را تنها در ۴ دقیقه تست کند. اما متاسفانه این دستگاه تنها دو حالت خوب و بد دارد که احتملا به کیفیت باتری مرتبط است. این دستگاه توانسته که باتری‌های سامسونگ و اپل را در ۴ دقیقه تست کند. هنوز معلوم نیست که این دستگاه قادر به تست باتری‌های دیگر نیز هست یا نه.

البته به خاطر داشته باشید که Cadex C5100-B برای فروشگاه‌ها ساخته شده و علاوه بر خود دستگاه، دارای نرم‌افزاری است که اطلاعات مشتریان را نگهداری می‌کند. اگر باتری گوشی شما مشکلی دارد، می‌توانید به یکی از فروشگاه‌هایی که این دستگاه را دارند، مراجعه کرده و از سلامت باتری خود مطمئن شوید.

گرچه آنالیزورهای باتری مدتهاست که وجود دارند، اما C5100 اولین دستگاهی است که می‌تواند در مدت زمان کم این کار را انجام دهد.

iphone-battery

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH