تماشا کنید: به چالش کشیدن گلکسی نوت ۷ با قالب‌های یخی و سقوط از ارتفاع ۳۰ متری!

یکی از قابلیت‌هایی که در خصوص نوت ۷ معرفی شده، ویژگی ضد آب بودن این پرچمدار ۵.۷ اینچی سامسونگ است. شاید شما هم کانال‌های متعددی در یوتیوب دیده باشید که گروهی از مردم، دست به آزمایش‌های عجیب با استفاده از پرچمداران کمپانی‌های بزرگ می‌زنند تا میزان مقاومت آن گوشی را اندازه گیری کنند. یکی از مشهورترین این گروه‌ها، GizmoSlip نام دارد که اخیرا ویدیو قرار دادن گلکسی نوت ۷ در ظرف پر از یخ را در کانال خود منتشر کرده‌ است. علاوه بر این آزمایش، گروه GizmoSlip تست سقوط از ارتفاع ۱۰۰ فوتی را نیز انجام دادند تا معلوم شود این پرچمدار، چقدر در مقابل ضربه‌هایی که به آن وارد می‌شود توانایی مقاومت دارد.

اما سوال اینجاست که آیا نوت ۷ توانست از این تست‌ها با موفقیت خارج شود؟! با نهایت شگفتی باید گفت که پاسخ مثبت است. دلیل این که می‌گوییم “با نهایت شگفتی” این است که در آزمایش‌های قبلی که دیده شده بود، به راحتی قابل مشاهده بود که این گوشی حتی نسبت به پرچمدار سری S سامسونگ نیز عملکرد به مراتب ضعیف‌تری داشت.

همان طوری که می‌دانید، در نمایشگر گلکسی نوت ۷، از فناوری Gorilla Glass 5 برای محافظت استفاده شده است. طبق گفته‌ها، این نسخه از Gorilla Glass مقاومت بیشتری در مواجهه با ضربات به خصوص با فشار متمرکز بر روی یک نقطه دارد. به هر حال آزمایش‌های انجام شده در ویدیو، توانست نشان دهد که این فناوری محافظ، می‌تواند همچان قابل اعتماد باشد و خیال کاربر را از خصوص سالم ماندن صفحه نمایش کمی راحت‌تر کند.

به هر حال برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش، بهتر است یک محافظ بر روی آن نصب کنید تا خیال‌تان از مقاومت در برابر فشارها آسوده شود. همان طور که قبلا هم اشاره کرده بودیم، هزینه تعویض نمایشگر نوت ۷، بالغ بر ۲۷۰ دلار است. در انتها می‌توانید ویدیو تست GizmoSlip را در پایین مشاهده کنید (این ویدیو با زیرنویس فارسی همراه است):

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH