گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه فیلیپس در نمایشگاه IFA

شرکت با اصالت فیلیپس هم در کنار سایر رقبا، به معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه IFA پرداخت. محصولاتی که بیشتر در گروه ابزار‌های سلامتی و وسایل خانگی قرار می‌گیرند. خوشبختانه با حضور آی‌تی‌رسان در این مراسم، فرصت آن را داشتیم تا سری به غرفه بزرگ فیلیپس بزنیم. پس همراه ما باشید.

IMG_20160904_132825

هنگامی که وارد غرفه این کمپانی می‌شویم انبوهی از محصولات تازه معرفی شده به چشم می‌آیند. اولین چیزی که بسیار خودنمایی می‌کند، تلویزیون OLED تازه معرفی شده این کمپانی است. فیلیپس تاکنون در عرصه تلویزیون‌های OLED فعالیتی نداشته و ۹۰۱F Ambilight را می‌توان بعنوان اولین تجربه این شرکت در زمینه این نوع تلویزیون‌ها دانست. ۹۰۱F Ambilight با رزولوشن ۴K و به صورت OLED به زودی برای عرضه قابل دسترس خواهد بود. این تلویزیون تقریبا بخش اعظمی از غرفه را به خودش اختصاص داده بود.

Philips-3 Philips-4 Philips-5

گوشه و کنار این غرفه را لوازم خانگی و ابزار‌‌های سلامتی تازه معرفی شده فیلیپس پر کرده است. هر کدام با نوآوری‌های خاص در این بخش حضور داشته و بازدیدکنندگان با مراجعه به هرکدام، با آن‌ها آشنا می‌شوند. بخش خاصی در این غرفه به محصولات مالتی‌مدیا فیلیپس اختصاص یافته است. پخش کننده‌های موزیک، اسپیکرهای پرتابل و هدفون‌های جدید در این قسمت از غرفه یافت می‌شوند.

Philips-8 Philips-24 Philips-19 Philips-2

فیلیپس مانند اکثر کمپانی‌هایی که در اطراف می‌بینیم پا به دنیای هدست‌های واقعیت مجازی گذاشته است و مدلی از آن را در نمایشگاه برای نمایش قرار داده بود. اتو، مسواک‌های برقی و ماشین‌های ریش‌تراش از دیگر محصولاتی بودند که فیلیپس مانور زیادی روی آن‌ها بود و در اطراف غرفه به چشم می‌آمدند.

Philips-16

با توسعه بسیار زیاد کمپانی‌های سازنده تلفن‌ همراه، هنگام گشت و گذار در این نمایشگاه آن‌قدر با گوشی‌های موبایل سر و کار داشتیم که ورود به غرفه فیلیپس برایمان متفاوت‌تر از سایرین بود و جذابیت خاص خودش را داشت. فیلیپس بر خلاف سایر کمپانی‌ها مانند ال‌جی و سامسونگ، بیشتر تمرکزش را بر روی محصولات خانگی، بهداشتی و مالتی‌مدیا گذاشته و خبری از ورودش به عرصه تلفن‌های هوشمند نیست. اما خدا می‌داند، شاید در IFA 2017 با معرفی تلفن همراهش همه را غافل‌گیر کند!

Philips-27

به طور کل غرفه فیلیپس با محصولات هیجانی و نوآورانه در IFA برپا بود و بازدید بسیار خوبی هم داشت. تلویزیون OLED تازه معرفی شده آن می‌تواند رقیبی جدی برای محصولات ال‌جی در این زمینه محسوب گردد. در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی بیشتری از این غرفه را در IFA مشاهده کنید.

5 در مورد “گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه فیلیپس در نمایشگاه IFA”

  1. اون سبزی خرد کن که تو تصاویر بود خیلی به درد مادرم میخوره!!
    فیلیپس ، زود باش یکیشو بده!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH