با اچ‌پی Pavilion Wave آشنا شوید:‌ یک مینی PC خاص که شباهت عجیبی به اسپیکرها دارد!

اچ‌پی امروز از یک پی‌سی رونمایی کرد که شباهت عجیبی به یک اسپیکر دارد! هدف اچ‌پی نیز دقیقا همین است. اچ‌پی می‌خواهد با طراحی محصولاتی که به وسایل خانه شما شبیه هستند، شما را به خرید آنها ترغیب کند.

این کامپیوتر اچ‌پی پاویلیون ویو (HP Pavilion Wave) نامیده می‌شود. پاویلیون ویو یک منشور مثلثی بلند است که دارای لبه‌های خمیده بوده و لبه تا لبه آن با ماده سیاه و سفیدی پوشیده شده به گونه‌ای که شبیه یک بلندگو بنظر می‌رسد. تنها چیزهایی که این پی‌سی را از اسپیکر وار بودن در می‌آورد، جک هدفون و پورت یو‌اس‌بی در جلو و نواری از پورت‌ها در پشت است. این نوار شامل چندین پورت یواس‌بی، یک پورت یو‌‌اس‌بی C، پورت HDMI و شکاف کارت SD می‌شود.

گرچه پاویلیون ویو، اسپیکر نیست، اما اچ‌پی اینگونه تبلیغ می‌کند. این کامپیوتر دارای یک اسپیکر مرکزی بزرگ است که صدا را از بالای پی‌سی به تمام جهات می‌فرستد. صدایی که این اسپیکر مرکزی تولید می‌کند، قدرتمند است، ولی در کل نمی‌تواند جای یک اسپیکر خارجی را بگیرد.

اچ‌پی قادر بوده که پردازنده نسل ششم اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و ۲ ترابایت هارد دیسک (یا یک ترابایت SSD) را درون برج مثلثی و سه دالانی خود قرار دهد. درون پی‌سی به سه ناحیه مختلف تقسیم شده که مادربورد، هارد درایو و وسایل سرمایشی درون آن قرار دارد. این سه ناحیه با یک اسپیکر محاط شده‌اند که صوت را به بالا می‌دهد. در بالای پاویلیون ویو، یک بازتاب‌دهنده سهموی وجود دارد که صوت را در ۳۶۰ درجه پخش می‌کند. پاویلیون حول این سیستم صوتی طراحی شده است. این پی‌سی از تکنولوژی Bang & Olufsen Play tuning بهره می‌برد که قادر است صدا را در زمانی که کم، متوسط یا زیاد است، تقویت کند.

بر خلاف دیگر دسکتاپ‌ها و حتی پی‌سی‌های گیمینگ اچ‌پی، پاویلیون ویو به گونه‌ای طراحی شده که با دیگر وسایل خانه شما به خوبی ست می‌شود. این محصول به اندازه‌ای کوچک نیست که معلوم نباشد، اما از طرفی به حدی بزرگ نیست که ترکیب خانه را به‌هم بزند.

اگر می‌خواهید که وسایل زیادی به این پی‌سی وصل کنید، گزینه‌های زیادی برای ارتباط دارید. این پی‌سی از دو نمایشگر ۴K به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و دو میکروفونی که درون آن قرار دارد، ارتباط با کورتانای ویندوز را آسان می‌کند. گرچه ویو از بلوتوث پشتیبانی می‌کند اما شما نمی‌توانید از آن به عنوان اسپیکر تنها استفاده کنید. اما می‌توانید با استفاده از ویندوز ۱۰ به راحتی موسیقی گوشی کنید.

گرچه همیشه می‌توانید یک مینی‌پی‌سی را جایگزین دسکتاپ خود کنید، اما معمولا مینی‌پی‌سی‌ها توان کافی برای انجام کارهای سنگین را ندارند. پاویلیون ویو بر خلاف ظاهرش می‌تواند برای کسانی که نیاز به توان بالا و ظاهر زیبا دارند، گزینه بسیار مناسبی باشد.

پاویلیون ویو با بلندای ۱۰ اینچی و قیمت ۵۵۰ دلاری، ۳ مهر روانه بازار می‌شود. طراحی زیبا و آینده‌نگرانه، پاویلیون ویو را به محصولی برای خانه‌های مدرن تبدیل می‌کند.

s.aolcdn.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH