سونی هدفون MDR-1000X را معرفی کرد

دقایقی پیش سونی در طی برگزاری کنفرانس خود در حاشیه نمایشگاه IFA از هدست بی‌سیم جدید خود به نام MDR 1000X رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی این هدفون سیستم حذف نویز آن است که می‌تواند به خوبی با هدست‌های ساخته Bose رقابت کند. این هدست بدنه‌ای باکیفیت دارد و از اتصال بی‌سیم به وسیله بلوتوث پشتیبانی می‌کند، MDR 1000X از ماه اکتبر و با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

p8242831

این هدفون با استفاده از یک جفت بلندگو صدای اضافی محیط را حذف می‌کند، حذف نویز در این هدست در سه حالت مختلف برای هواپیما، قطار/اتوبوس و محیط کار تنظیم می‌شود. هنگامی که کاربر با کف دست، گوشی سمت راست خود را می‌پوشاند، صدای موسیقی کاهش پیدا می‌کند و صدای محیط تقویت می‌شود، درست همانند چیزی که در سمعک‌ها شاهد آن هستیم.

p8242812

هم‌چنین سمت راست هدفون نیز مجهز به پنل لمسی شده است که می‌تواند کنترلرهای خاصی را در اختیار کاربر قرار دهد. باتری این هدفون با یک بار شارژ می‌تواند تا ۲۰ ساعت پاسخ‌گو باشد البته پس از اتمام شارژ نیز می‌توانید از این هدفون به صورت سیمی استفاده کنید.

p8242824

MDR-1000X به طور پیش‌فرض از سیستم صوتی سونی یعنی Hi-Res بهره می‌گیرد، هم‌چنین از کدک LDAC Bluetooth نیز سود می‌برد، این دو ویژگی موجب شده صدای هدست هنگام اتصال به دستگاه‌های پخش سونی نظیر واکمن کیفیت بالایی داشته باشد. استفاده از این هدفون بسیار راحت است و به خوبی می‌تواند در مسافت‌های طولانی کاربران را همراهی کند.

پیش فروش این هدفون هم‌اکنون آغاز شده است، MDR 1000X در رنگ‌های مشکی کلاسیک و بژ قابل سفارش است.

1 در مورد “سونی هدفون MDR-1000X را معرفی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH