آیفون ۷ ویدیوهای ۴K را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند!

گوشی‌های پرچمداری که قابلیت ضبط ویدیوی ۴K دارند، معمولا این کار را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه (۳۰FPS) انجام می‌دهند. اما علاقه‌‌مندان منتظر روزی هستند که بتوان این ویدیوها را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کرد. البته این علاقه‌مندان نیازی ندارند که چندان منتظر بمانند، چون بنابر اخبار جدید آیفون ۷ چنین کاری را انجام می‌دهد.

در حال حاضر اسمارت‌فونی در دنیا وجود ندارد که ویدیوهای ۴K را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند و اگر آیفون بتواند چنین کاری بکند، نقطه عطف دیگری در تاریخ اپل رقم می‌خورد. این گزارش همچنین می‌گوید که این قابلیت منحصر به آیفون ۷ پلاس نخواهد بود و آیفون ۴.۷ اینچی نیز از آن بهره می‌برد. شاید این یکی از دلایلی باشد که اپل دیگر نسخه ۱۶ گیگابایتی نخواهد ساخت. هر چند نسخه ۳۲ گیگابایتی نیز برای ضبط ویدیوهایی با این کیفیت، کافی نیست. هر دو نسخه آیفون جدید با حافظه‌های داخلی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شوند.

بعلاوه،‌ احتمالا آیفون‌های جدید در برابر آب مقاوم بوده و از استاندارد ضد آب IPX7 بهره می‌برند. این استاندارد به آیفون اجازه می‌دهد به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب قرار بگیرد. اگر به خاطر داشته باشید، اپل واچ نیز به استاندارد IPX7 مجهز بود. این گزارش همچنین عنوان می‌کند که شکاف سیم‌کارت با پلاستیک پوشانده شده تا در برابر خطرات ایمن باشد.

چون با این گزارش تصویری منتشر نشده، صحت آن کمی می‌تواند مورد تردید باشد. اما لازم نیست نگران باشید، چون آیفون ۷ فردا معرفی می‌شود و به ماه‌ها شایعه درباره آیفون جدید پایان خواهد داد.

2 در مورد “آیفون ۷ ویدیوهای ۴K را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH