۸ قابلیت که اپلیکیشن ADM را به بهترین دانلود منیجر اندروید تبدیل می‌کند

یکی از اساسی‌ترین نیازهای کاربران اینترنت برای دانلود و ذخیره اطلاعات، دانلود منیجر است. حتما بر روی PC از برنامه Internet Download Mnanger استفاده کرده‌اید و رضایت بسیار زیادی از آن داشته‌اید؛ چرا که امکانات فوق‌العاده زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما بهترین برنامه اندرویدی برای مدیریت و دانلود فایل‌‌ها از اینترنت چیست؟!

Advanced Download Manager یکی از بهترین و معروف‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی است که با بیش از یک میلیون نصب در کافه بازار و همچنین بیش از پنجاه میلیون بار نصب در گوگل پلی، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اما چرا ADM را برترین برنامه مدیریت دانلود اندروید می‌دانیم؟!

  • همان طور که می‌دانید، تعدادی از دانلود منیجرها مانند نسخه دسکتاپ Internet Download Manger، برای افزایش سرعت و جلوگیری از TimeOut شدن، فایل‌ها را قسمت بندی می‌کنند. که این عمل توسط دانلود منیجر اورجینال خود موبایل انجام نمی‌پذیرد. اما ADM قادر است تا فایل‌های دانلودی را تا ۹ بخش تقسیم‌بندی کند که این موضوع هم بر روی سرعت و هم کیفیت دانلود اثر زیادی می‌گذارد.
  • زمان‌بندی دانلود‌ها و در نوبت گذاشتن فایل‌ها برای دانلود یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که بسیار کاربردی بوده و کاربران به آن نیاز دارند. خوشبختانه این قابلیت بر روی ADM قرار گرفته و شما قادر خواهید بود تا هر تعداد از فایل‌هایی را که می‌خواهید انتخاب کنید و به آن زمان بدهید تا برنامه به طور خودکار شروع به کار کند.
  • وجود یک مرورگر اختصاصی در دانلود منیجر برای زمانی که لینک دانلودها به صورت Forward شده و غیر مستقیم باشد بسیار ضروری خواهد بود. در بخشی از برنامه ADM مرورگر اختصاصی آن حضور داشته تا حتی دانلودهایی که توانایی پشتیبانی از دانلود منیجرها را نداشته باشند، به راحتی انجام بگیرند.
  • توسط ADM شما قادر خواهید بود تا ۳ فایل را به صورت همزمان دانلود کنید. این قابلیت را می‌توانید از منوی تنظیمات بین ۱ تا ۳ تغییر دهید.

adm-1

  • شناسایی عالی انواع فرمت‌ها توسط این دانلود منیجر باعث شده است تا تمامی فایل‌ها در گروه‌های مختلف مختص به خودشان تقسیم بندی شوند. این تقسیم‌بندی شامل Archives ،Programs ،Video ،Music ،Image و Document می‌شود.
  • امکان Resume و Re-Build کردن لینک‌های دانلودی که در مواقع قطع شدن ناگهانی اینترنت هنگام استفاده از آپلود سنترهای رایگان، مشکل ساز می‌شوند، توسط این اپ امکان‌پذیر خواهد بود و دیگر نگرانی‌هایی در این زمینه برای کاربر وجود نخواهد داشت.
  • ADM به راحتی لینک‌های موجود در کلیپ بورد را تشخیص می‌دهد و فقط کافی است وارد برنامه شده و بر روی علامت به اضافه کلیک کنید تا لینک دانلود به سرعت شناخته شود.
  • منوی تنظیمات جامعی در این برنامه وجود داشته که امکانات زیادی را برای کاربر فراهم می‌کند. در این بخش شما می‌توانید سرعت دانلود را به مقدار دلخواه محدود کنید و ظاهر برنامه را شخصی سازی نمایید. همچنین تعداد بسیار زیادی از این سری آپشن‌ها می‌توانند بسیار کاربردی باشند.

adm-2

این اپلیکیشن را می‌توانید از کافه بازار توسط لینک زیر دانلود کنید.

bazar-logo-1-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH