مقامات نیویورک و نیوجرسی از مردم خواستند تا در قطار و اتوبوس از گلکسی نوت ۷ استفاده نکنند!

Samsung-Galaxy-Note-7-Exploded-04

انفجار گلکسی نوت ۷ در هفته گذشته باعث آتش گرفتن یک ماشین جیپ و یک منزل مسکونی در فلوریدا شد که نگرانی‌ها درباره استفاده از این گوشی را بیشتر کرد. حال سازمان حمل و نقل شهری در روز سه شنبه از مسافران مترو و اتوبوس‌های این سازمان خواسته تا پیش از ورود به وسایل نقلیه، گوشی گلکسی نوت ۷ خود را خاموش کنند.

طبق اعلام، مسافرانی که وارد ایستگاه های حمل و نقل عمومی این شهر می‌شوند هم باید به دلیل احتمال انفجار باتری گلکسی نوت ۷، از روشن کردن این گوشی خودداری کنند. به علاوه دارندگان این گوشی حق استفاده از پورت‌های شارژ تعبیه شده در اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل شهری نیویورک را ندارند؛ زیرا اکثر انفجارها در زمانی رخ داده که این گوشی در حال شارژ بوده است.

سازمان حمل و نقل شهری نیویورک قانونی دارد که رانندگان را از حمل وسایل پر خطر و مواد آتش زا در قطار و اتوبوس منع می‌کند. به لطف باتری‌های جدید سامسونگ که تمایل زیادی به انفجار دارند، حالا گلکسی نوت ۷ هم در دسته این وسایل قرار می‌گیرد.

پیش از نیویورک، سازمان حمل و نقل شهری نیوجرسی هم استفاده از گلکسی نوت ۷ و روشن بودن این دستگاه در ایستگاه‌ها، اتوبوس‌ها و مترو را ممنوع کرده بود.

mta-a

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH