معرفی ۵ ویرایشگر برتر ویدیویی برای اندروید

اگر شما از طرفداران فیلمبرداری با گوشی اندرویدی خود هستید و به یک ویرایشگر حرفه‌ای برای ویدیو‌های خود نیاز دارید، این پست را از دست ندهید. در این مطلب می‌خواهیم ۵ اپلیکیشن پر قدرت در زمینه ادیت فایل‌های ویدیویی را به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.


Adobe Premiere Clip

جایی نیست که بحث ویرایش باشد و سخنی از کمپانی Adobe در میان نباشد. Adobe Premiere Clip در واقع همان برنامه Premiere حرفه‌ای ویندوز است که با حذف تنظیمات حرفه‌ای برای اندروید آماده شده است. قابلیت‌های متعددی در این برنامه دیده می‌شود که شاید به اندازه نسخه دسکتاپ آن حرفه‌ای نباشد، اما برای کاربری با موبایل بسیار مناسب خواهند بود. امکانات متعددی مانند قطعه قطعه کردن کلیپ، ترکیب دو کلیپ با هم، افزودن تصاویر، متن و فیلتر‌های مختلف، افزودن موزیک و یا دوبله به فیلم و .. در این برنامه گنجانده شده است. این برنامه به صورت رایگان برای شما کاربران در گوگل پلی قرار گرفته است و به راحتی می‌توانید به دانلود و نصب آن بپردازید.

Adobe-Premiere-Clip-Apertura

GooglePlay1


VivaVideo

این اپ بیشتر از ابزارهای مختلف برای زیباسازی فیلم‌ توسط افکت‌ها و فیلترها ساخته شده است. توسط VivaVideo شما قادر خواهید بود پک‌های افکتی با مناسبت‌های مختلف و خاص را دانلود کرده و بر روی کلیپ‌های خود قرار دهید. همچنین شما قادر خواهید بود تا تعداد بیشماری تصویر و کلیپ را همراه افکت‌های مختلف با هم ترکیب کنید. توانایی افزودن صدا، نوشته و قالب‌های گرافیکی نیز برای شما وجود خواهد داشت. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید افکت‌ها و فیلتر‌های بیشتری را از درون برنامه دانلود کنید. در انتها هم به شما لیستی از کیفیت‌ها و روش‌ها برای ذخیره سازی و اشتراک گذاری داده می‌شود. این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس خواهد بود که نسخه رایگان آن را می‌توانید از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

viva-video-pro-apk

GooglePlay1


KineMaster

یکی دیگر از بهترین برنامه‌ها در این زمینه KineMaster است. این برنامه برخلاف VivaVideo که بیشتر بر بحث افکت گذاری تمرکز دارد، به ویرایش حرفه‌ای ویدیو‌ها می‌پردازد. بر خلاف سایر اپ‌ها در این زمینه، امکان لایه بندی هر ویدیو وجود داشته که قابلیتی فوق‌العاده محسوب می‌گردد. شما می‌توانید از افکت‌‌ها و فیلتر‌های مختلفی در هر لایه استفاده کنید. همچنین امکان افزودن تصویر، نوشته و صدا به ویدیو وجود دارد. این برنامه را بعد از Adobe Premiere Clip می‌توان از حرفه‌ترین‌ها در زمینه ادیت معرفی کرد. KineMaster به صورت رایگان در گوگل پلی موجود بوده و شما می‌توانید به راحتی به دانلود آن بپردازید.

۱

GooglePlay1


PowerDirector

این اپلیکیشن هر دو ویژگی ویرایش و زیباسازی کلیپ‌ها را با هم دارد. قابلیت‌‌های جامعی در بخش ویرایشی آن وجود داشته که می‌توانند بسیار کاربردی باشند. قطعه قطعه کردن کلیپ، چرخش تصویر و تنظیمات خاص صدا گذاری را می‌توان از قابلیت‌های این اپ دانست. یکی از بهترین امکانات موجود در این اپلیکیشن ایجاد کردن ویدیو‌های صحنه آهسته از فیلم‌های معمولی است که با کیفیتی بسیار مناسب صورت می‌گیرد. بخش خاصی از برنامه هم فیلتر‌ها و افکت‌های مختلف را در اختیارتان قرار خواهد داد. PowerDirector به صورت رایگان در گوگل پلی موجود بوده اما برای دسترسی به تنطیمات و قابلیت‌های بیشتر نیاز دارید تا آن را خریداری کنید. powerdirector-video-editor-app_sc_9

GooglePlay1


VideoShop

VideoShop بر خلاف اپلیکیشن‌های بالا یک ظاهر ساده و معمولی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. قابلیت‌ها و امکانات به اندازه کافی جامع هستند و شما قادر خواهید بود با آسان‌ترین راه ممکن به ویرایش فایل‌های ویدیویی بپردازید. امکاناتی مانند Trim کردن ویدیو، تنطیم روشنایی، رنگ، افزودن فیلتر و افکت برای هر ویدیو وجود دارد. اضافه کردن تصویر و نوشته را می‌توان از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن دانست. همچنین امکان اشتراک گذاری کلیپ‌ها بدون خروجی گرفتن در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. VideoShop را می‌توانید در دو نسخه رایگان و پولی از گوگل پلی دانلود کنید. نسخه پولی امکانات و قابلیت‌های بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

videoshop-mobile-video-editor-androidGooglePlay1

1 در مورد “معرفی ۵ ویرایشگر برتر ویدیویی برای اندروید”

  1. ℳσみムოოム∂

    دوستان من هم ویوا ویدئو دارم و هم ویدئو شو،بنظرم فقط از این دوتا استفاده کنیدچون باهم غوغا میکنن.

    2
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH