مقایسه اپل آیفون ۷ پلاس با ال‌جی V20 و گلکسی نوت ۷: کدام پرچمدار را انتخاب می‌کنید؟!

با اتمام مراسم رونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، شاید بسیاری از افراد منتظر هستند تا ببینند که این دو گوشی در مقابل سایر رقیبان موجود در بازار چه حرف‌هایی برای گفتن دارند.

آیفون ۷ پلاس با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، قطعا نظر بسیاری از طرفداران را به خودش جلب خواهد کرد. همانطور که مطلع هستید، ال‌جی نیز امروز از پرچمدار سری V خود با نام ال‌جی V20 رونمایی کرد. از آن طرف، نوت ۷ و اتفاقاتی که برایش رخ میدهد، در چند روز اخیر، بسیار بر سر زبان‌ها افتاده و هر جا که می‌روید، بحث از انفجار یک دستگاه نوت ۷ است. امروز در آی‌تی‌رسان قصد داریم این ۳ پرچمدار را در مقابل یکدیگر قرار دهیم تا ببینیم هر یک، چه برتری‌هایی نسبت به سایرین دارند.

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%a7%d9%88%d9%84 ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹

[totalpoll id=”138198″]

2 در مورد “مقایسه اپل آیفون ۷ پلاس با ال‌جی V20 و گلکسی نوت ۷: کدام پرچمدار را انتخاب می‌کنید؟!”

  1. هیچی به نوت ۷ نمی رسه اپل جلوش هیچ پخی نیست مشکل باطری نوت ۷ هم فقط بعضی نسخه هاست بعدش اپل کجا باطری قابل دست رس داره؟؟؟

    1. منظورت همون نوت ۷ سامسونگ کلاهبرداره که فقط جیب مبتو خالی میکنه!؟ به هزار زور و زحمت پول جمع میکنیم میخریم آخرشم منفجر میشه. حالا هم که فراخوان داده پاشید بیاید عوض کنید باتریشو و خودشو. آخه یکی نسیت بگه تو که بلد نیستی گوشی بسازی واسه چی الکی تو بوق و کرنا می کنی که پرچمدارم داره میاد!؟ اونم پرچمداری که تحمل فشار برق ضعیفو نداره .و زرتی میترکه! ورداشته مشخصات فنی رو برده بالا که باهاش پز بده ولی دقیق از یه سیستم مدیریت باتری درست و درمون. خودش فهمید چه گافی داده جلو صادراتشو گرفت و به همه دفترهای محلیش پیغام داده بیان جمع کنن گوشیها رو. از این بدترررررررررررررررررررررررررررر چی میشه برای یه برند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH