احتمال مجهز بودن گلکسی S8 به نمایشگرهای خمیده ۵.۱ و ۵.۵ اینچی!

با معرفی و عرضه گلکسی نوت ۷ توسط سامسونگ، زمان شروع انتشار شایعات در رابطه با پرچمدار بعدی این شرکت کره‌ای، یعنی گلکسی S8 است. حال براساس آخرین شایعات، سامسونگ پرچمدار جدید خود را همانند گلکسی S7 Edge و گلکسی نوت ۷ به نمایشگر خمیده دوگانه مجهز خواهد کرد.

در حال حاضر سامسونگ تولید نمایشگرهای خمیده دوگانه خود با اندازه ۵.۱ و ۵.۵ را شروع کرده که گفته می‌شود به ترتیب برای گلکسی S8 و S8 Edge استفاده خواهند شد، در نتیجه همانند گلکسی نوت ۷ خبری از نسخه معمولی گلکسی S8 نخواهد بود و سامسونگ تمایل دارد تا تمامی پرچمداران آینده خود را با نمایشگر خمیده معرفی و عرضه کند.
در گذشته خبری مبنی بر استفاده سامسونگ از صفحه نمایش با رزولوشن ۴K برای گلکسی S8 منتشر شده بود که هدف از این اقدام بهبود تجربه کاربری برای هدست‌های واقعیت مجازی عنوان می‌شود، باید تا زمان ارایه و ملاقات با آن صبر کنیم و ببینم واقعا چه تاثیری در کیفیت آن ایجاد شده است. تولید نمایشگر با این رزولوشن برای سامسونگ کار غیرممکنی محسوب نمی‌شود ولی اگر تقاضا بالا باشد، این شرکت کره‌ای با مشکل مواجه می‌گردد چراکه در زمان معرفی گلکسی S6 Edge، تولیدات با تقاضا برابر نبود که کاهش فروش و سود را برای سامسونگ در پی داشت و مدیر قسمت موبایل، از آن به عنوان مایه دل‌شکستگی یاد کرد (البته امروزه استفاده از این کلمه برای او به امری رایج تبدیل شده است).

اگر سامسونگ تصمیم به استفاده از این رزولوشن برای پرچمداران آینده خود بگیرد، به احتمال زیاد با مشکلات زیادی روبرو می‌شود، ما فکر می‌کنیم که در صورت وجود این نوع نمایشگر فقط شاهد مجهز بودن گلکسی S8 Edge با اندازه ۵.۵ اینچ به صفحه نمایش خمیده دوگانه ۴K باشیم. علاوه بر تکنولوژی مورد استفاده در صفحه نمایش شایعات به دوربین دوگانه نیز اشاره دارند، البته از گذشته گزارشات حاکی از رقابت سخت سامسونگ و اپل برای استفاده از این نوع دوربین‌ها بودند که البته تنها چند روز پیش اپل از گوشی هوشمند آیفون ۷ پلاس مجهز به دوربین دوگانه رونمایی کرد و حال گفته می‌شود که سامسونگ از دوربین دوگانه در گلکسی S8 و S8 Edge بهره خواهد برد که یکی از آن‌ها ساخته سامسونگ و همانند گلکسی S7 رزولوشنی برابر با ۱۲ مگاپیکسلی داشته و دیگر با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل توسط سونی تولید خواهد شد.

اگر تمامی شایعات صحت داشته باشند باید برای اولین‌بار منتظر معرفی یک گوشی هوشمند از طرف سامسونگ با صفحه نمایش خمیده دوگانه و دوربین دوگانه باشیم، البته مشکلی در این میان وجود دارد که به نحوه نامگذاری این محصولات توسط سامسونگ مربوط می‌شود، اگر هر دو دستگاه به نمایشگر خمیده مجهز باشند این شرکت کره‌ای کدام یک را با نام گلکسی S8 Edge معرفی خواهد کرد؟!

samsung-galaxy-s7-vs-s7-edge-hero-970-80

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH