کودک ۶ ساله با انفجار گلکسی نوت ۷ دچار سوختگی شد!

سوختن و انفجار گلکسی نوت ۷ هر روز ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد. در آخرین اتفاق، یک کودک شش ساله در بروکلین نیویورک، بعد از انفجار گلکسی نوت ۷ در دستش دچار سوختگی شد.

لیندا لوییس، مادربزرگ کودک می‌گوید: «این اتفاق زمانی افتاد که او مشغول تماشای ویدئو بر روی نوت ۷ بود. این انفجار باعث شد که آژیر خطر به صدا درآید.»

خوشبختانه به این کودک صدمه جدی وارد نشد و سالم و صحیح به خانه برگشت، اما حالا از نزدیک شدن به هر گوشی هراس دارد. خانواده این کودک با سامسونگ در تماس بوده‌اند، اما چیزی از مکالماتشان نگفتند.

سامسونگ به دارندگان گلکسی نوت ۷ گفته که دستگاه خود را خاموش کرده و آن را تعویض کنند. سامسونگ برای دارندگان دستگاه دو گزینه گذاشته است. در گزینه اول، کاربران می‌توانند نوت ۷ خود را با گلکسی J تعویض کرده و پس از یک بازه زمانی، گلکسی نوت ۷ نو تحویل بگیرند. در گزینه دوم کاربران می‌توانند گوشی خود را با گلکسی S7 یا S7 edge تعویض کنند و تفاوت قیمت به مشتریان بازگردانده می‌شود.

سامسونگ به دلیل اینکه فراخوانی رسمی اعلام نکرده، مورد انتقاد است. فراخوانی رسمی نیاز به تشریفات ادرای داشته و فروش این گوشی را جرم تلقی می‌کند. سامسونگ علت این انفجارها را باتری می‌داند.

این اتفاقات در زمان مهمی برای سامسونگ می‌افتد. این غول کره‌ای نوت ۷ را ماه گذشته معرفی کرد تا مزیت زمانی خود را نسبت به آی‌فون حفظ کند. این مزیت زمانی دیگر وجود ندارد. سهام سامسونگ ۷.۶ درصد سقوط داشت که این میزان بیشترین میزان سقوط از سال ۲۰۱۲ است. اگر ۳.۹ درصدی را که سهام سامسونگ روز جمعه از دست داد نیز محاسبه کنیم، سامسونگ اکنون ۱۹ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است. بخش باتری سامسونگ نیز ۶.۲ درصد افت سهام داشت. لی سئونگ وو از IBK Securities Co می‌گوید:‌ «عدم اطمینان در مورد نوت ۷ به دلیل واکنش سخت ایالات متحده در حال رشد است. سامسونگ باید هر چه سریع‌تر این موضوع را با تعویض گلکسی نوت ۷ جبران کند تا به مشتریان اطمینان خاطر دهد. در بدترین حالت، سامسونگ باید گلکسی نوت ۷ را با تخفیف بفروشد.»

ریچارد باتلر از بلومبرگ می‌گوید:‌ «معرفی گوشی جدید از دو رهبر دنیای موبایل برای رقابت آن‌ها بسیار حیاتی است. مشکلات سامسونگ، برای اپل بسیار مثبت است و موقعیت مثبت اپل در برابر سامسونگ را تقویت می‌کند. کم‌کم به فصل تعطیلات نزدیک می‌شویم و سامسونگ باید به سرعت گلکسی نوت ۷ را تعویض کرده و مدل‌های جدید را به دست مشتریان برساند.»

1 در مورد “کودک ۶ ساله با انفجار گلکسی نوت ۷ دچار سوختگی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH