آیا گوگل پیکسل XL با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه خواهد شد!؟

به رونمایی رسمی از گوشی‌های هوشمندی بعدی با سیستم‌عامل اندروید توسط گوگل با برند این شرکت و نام‌های پیکسل و پیکسل XL (در گذشته به‌عنوان نکسوس Sailfish و نکسوس مارلین شناخته می‌شدند) نزدیک می‌شویم. براساس آخرین شایعات کمتر از یک ماه تا معرفی این دستگاه‌ها فاصله داریم و به‌نظر می‌رسد که تقریبا هر روز اطلاعات جدید و جالبی از آن‌ها در اینترنت منتشر خواهد شد. اخیرا مطلع شدیم که  پیکسل و پیکسل XL اولین دستگاه‌های مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ برای ورود به بازار آمریکا خواهند بود و حال شایعه‌ای حکایت از قیمت مدل XL برای بازار این کشور دارد.

براساس گفته‌های David Ruddock از سایت Android Police، گوگل پیکسل XL با قیمتی برابر با ۶۴۹ دلار عرضه خواهد شد که البته هنوز معلوم نیست که این قیمت برای کدام نسخه از این دستگاه خواهد بود، هرچند ما حدس می‌زنیم که گوگل این قیمت را برای مدل با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت درنظر گرفته است. همچنین Ruddock می‌گوید که گوگل پیشنهادهای خاصی را برای این دستگاه جدید ارائه خواهد کرد، البته در این زمان اطلاعی از آن در دسترس نیست. هنوز صحبتی از قیمت مدل کوچکتر پیکسل نشده ولی بدیهی است که گوگل باید هزینه کمتری را از خریدار طلب کند.

بیایید قیمت مدل‌های سال گذشته را مرور کنیم، گوگل در سال قبل نکسوس ۶P را با قیمت‌های ۴۹۹، ۵۴۹ و ۶۴۹ دلار برای مدل‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه کرد و نکسوس ۵X را در حافظه‌های داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت با قیمت‌های ۳۷۹ و ۴۲۹ دلار بفروش رساند، در نتیجه قیمت پیکسل XL مشابه نمونه ۱۲۸ گیگابایتی نکسوس ۶P است. اگر بخواهیم آن را با آی‌فون ۷ مقایسه کنیم، با قیمت‌های ۶۴۹، ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار برای مدل‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مواجه می‌شویم که برای دستگاه آی‌فون ۷ پلاس این قیمت‌ها به ۷۶۹، ۸۶۹ و ۹۶۹ دلار افزایش می‌یابند. ارائه گوگل پیکسل XL با قیمت ۶۴۹ دلار برای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، باعث رقابت این دستگاه با گوشی‌های هوشمند اپل شده و همچنین مطابق نظرات کاربران دستگاه‌های نکسوس در سال گذشته است.

نظر شما در رابطه با این قیمت چیست، آیا حاضر به خرید گوگل پیکسل XL با قیمت ۶۴۹ دلار خواهید بود یا مدل دیگری را برای خرید درنظر خواهید گرفت؟

google-pixel-8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH