سوییفت کی اولین کیبورد اندرویدی دنیا که با شبکه‌های عصبی کار می‌کند

اگر از کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی باشید قطعا از کیبورد مشهور سوییفت کی SwiftKey استفاده می‌کنید. این کیبورد را می‌توان یکی از کامل‌ترین کیبوردهای پلتفرم‌های اندروید و iOS نامید. حالا تصور کنید این کیبورد قدرتمند در آپدیت جدید خود برای حدس بهتر کلمات در زبان‌های مختلف از شبکه‌های عصبی رایانه‌ای استفاده کرده و نسخه جدید خود را در گوگل پلی قرار داده است.

بهره‌گیری از شبکه‌های عصبی رایانه‌ای این روزها در میان بسیاری از اپلیکیشن‌ها فراگیر شده است، از نمونه‌های موفق و پرطرفدار استفاده از شبکه‌های عصبی می‌توان به اپلیکیشن ویرایش عکس پرطرفدار این روزها یعنی پریسما یادکرد که تصاویر شما را به اثری هنری تبدیل  می‌کند.

شبکه عصبی رایانه‌ای به پیچیدگی مغز انسان است و پیش‌گویی کلمات را حتی در جملات آسان‌تر می‌کند. این سیستم قادر است با مقایسه کلماتی که قبلا در یک جمله بیشتر استفاده‌شده، بهترین پیش‌بینی‌ها را انجام دهد.

swiftkey-keyboard-for-android

کاربران انگلیسی و آمریکایی در سیستم‌عامل اندروید اولین افرادی خواهند بود که می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و به‌مرور این به‌روزرسانی برای سایر زبان‌ها و کشورها نیز ارایه خواهد شد.

 سوییفت کی هنوز به‌طور دقیق اعلام نکرده که چه برنامه‌ای برای کاربران iOS دارد و اینکه آیا کاربران این سیستم‌عامل از این ویژگی بهره‌مند خواهند شد یا خیر، در هاله‌ای از ابهام است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH