تازه‌های داغ (قسمت بیست و دوم)

چقدر این آقا عصبانی است و از سرش واقعا دارد دود بلند می‌شود! البته به خاطر هنرهای وی، توصیه می‌کنیم از عصبانیتش بگذرید زیرا برای شما به خوبی بخور تولید می‌کند!

2-Sauna-Boy-USB-Mini-Humidifier37

طفلک این خوک‌های کوچک که مجبور هستند به همراه مادرشان چه مصیبت‌هایی را که تحمل نکنند! در اینجا مادر نقش هاب را برعهده گرفته و فرزندان در نقش یواس‌بی ظاهر شده‌اند.

2-Pig-Chum-USB-Hub36

به این می‌گویند یک آدم آهنی همه کاره! هر کاری هم با وی بکنید، آخ از دهانش نخواهید شنید زیرا یک کارت حافظه میکرو اس‌دی در آن رفته و هیچ چیزی نمی‌تواند هم بگوید!

7-Mr

نترسید، این یک مار نیست تا بخواهد شما را نیش بزند! بلکه تنها وسیله جهت روشنایی بخشیدن به شب‌های تاریک شماست تا به کمک بدنه منعطف خود شکل بگیرد و هر نقطه‌ای را که اراده کنید روشن نماید.

10-Twist-A-Lite22

سفر با چنین خودروی عجیب و غریبی بسیار لذت بخش خواهد بود، بخصوص اگر بدانید که کار ساخت آن در سال ۱۹۵۴ انجام شده است!

10-Restored-1954-Airstream-Flying-Cloud-Travel-Trailer

6 در مورد “تازه‌های داغ (قسمت بیست و دوم)”

  1. با سلامو عرض خسته نباشید خدمت پیمان خان گل گلاب اقا پیمان من فردا اکسپریا زدو میخوام بدن برام بیارم فقط دوست دارم اصل کشور خودش ژاپن باشه ینی تولید چین نباشه چون این گوشی ها هرچند تفاوتی نداره با اصل همون کشور اما چیزای نا خوشایندی درباره این نوع گوشیها شنیدم میخواستم ببینم چطور میشه فهمید اصل ژاپن یا کشورش هست ممنون میشم راهنماییم کنین مرسییییی++++

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH