۱۰ درصد از خریداران گلکسی نوت ۷ آن را با دیوایس دیگری تعویض کرده‌اند!

حدود نیم میلیون از خریداران آمریکایی گلکسی نوت ۷ به گفته مسئولان سامسونگ، دیوایس خود را تا به حال تعویض کرده‌اند و کماکان ۵۰ درصد آنها، هنوز در حال استفاده از این محصول هستند.

طبق اخباری که از این شرکت کره‌ای نقل شده است، تنها ۵۰ هزار نفر از این افراد، مجددا نسبت به خرید گلکسی نوت ۷ تمایل نشان داده‌اند و سایرین، به سمت محصولات و برندهای دیگر رفته‌اند. شاید معرفی آیفون ۷ و ۷ پلاس توسط کمپانی اپل که حدودا ۴ هفته بعد از رونمایی از گلکسی نوت ۷ بود، باعث به وجود آمدن این اتفاق شده باشد.

در هر صورت، روند بازپس گیری گلکسی نوت ۷ همچنان ادامه دارد و سامسونگ می‌خواهد تا این مشکل را رفع و کرکره این پرونده را برای همیشه پایین بکشد.

در کشور آمریکا، حدود ۹۰ حادثه پیرامون گلکسی نوت ۷ اتفاق افتاده است. طبق گزارشات مختلف، ۲۶ مورد آتش گرفتگی و ۵۵ مورد خسارت شامل سوختن ماشین‌ها و ساختمان‌ها توسط موسسه تأمین امنیت آمریکا (CPSC) تا به این لحظه گزارش شده است. این موسسه همچنین به تمام دارندگان گلکسی نوت ۷ هشدار داده است که در اولین فرصت این دیوایس را خاموش و آن را طبق اطلاعیه بازگشتی که مسئولان سامسونگ منتشر کرده‌اند، به مکان‌های مشخص شده ارایه کنند.

در اوایل هفته گذشته، سامسونگ اعلام کرد که تنها یک چهارم خریداران در این طرح شرکت کرده‌اند. اما در روز چهارشنبه، این رقم به ۵۰ درصد رسید. در شرایطی که مسئولان سامسونگ بارها و طی اعلامیه‌های مختلف، اعلام نموده‌اند که خریداران برای تعویض دیوایس‌های خود سریعا اقدام کنند، اما هنوز حدود ۵۰ درصد خریداران در این طرح شرکت نکرده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH