سرفیس فون مایکروسافت با اسنپدراگون ۸۳۰ و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در راه است

نرم‌افزار همیشه نقطه قوت مایکروسافت بوده است. سیستم عامل این شرکت در اکثر کامپیوترها اجرا می‌شود. ورود ردموندی‌ها به بازار پردازش ابری و تحلیل کم‌کم به بار می‌نشیند. سرفیس پرو و سرفیس بوک سخت‌افزار و نرم‌افزار را به شیوه‌ای پربازده در کنار یکدیگر قرار می‌دهند. اما در زمینه اسمارت‌فون، شکست‌های این شرکت شهره خاص و عام است. خرید نوکیا به یک شکست تمام عیار تبدیل شد. اما شاید عرضه احتمالی سرفیس بتواند کورسوی امیدی را برای مایکروسافت پدید آورد.

همانطور هم که قبلا گفته شد، رده محصولات سرفیس، طراحی و عملکرد را ترکیب می‌کردند. سرفیس فون محصول بعدی ساکنان ردموند است که طراحی و عملکرد را ترکیب می‌کند. حال نیز اطلاعات بیشتری از این اسمارت‌فون منتشر شده است. اطلاعات جدید حاکی از آن است که سرفیس فون در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود. سرفیس فون از اسنپدراگون ۸۳۰، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵.۷ اینچی ۲K بهره می‌برد.

اگر مایکروسافت سرفیس فون را با این مشخصات و تمرکز بر بازدهی عرضه کند، احتمال می‌رود که فروش خوبی داشته باشد. سرفیس پرو و سرفیس بوک بر خلاف قیمت بالایشان، فروش خوبی داشتند. در دنیای تکنولوژی، اگر عملکرد بالا و خوب نیاز دارید، باید بیشتر سر کیسه را شل کنید. این حقیقتی بود که اپل قبلا به خوبی از آن استفاده کرد و حال بنظر می‌رسد که مایکروسافت نیز قصد بهره گرفتن از آن را دارد.

microsoft-surface-phone-snapdragon-830

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH