آیا فروش گوشی‌های اپل در ۴ ماهه آخر سال نسبت به تاریخ مشابه سال قبل کاهش یافته است؟

طبق گزارش DigiTimes، اپل سفارش برای پنل‌های لمسی استفاده شده در آیفون ۷ را به میزان ۳۰ درصد افزایش داده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که بسیاری از مردم، به خوبی از جدیدترین پرچمداران این کمپانی یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس استفبال کرده‌اند و این امر باعث شده تا شرکت سازنده این محصولات، به فکر افزایش تعداد دستگاه‌های تولید شده باشد.

آن طور که ارزیابی می‌شود، فروش آیفون ۷ تا پایان سال ۲۰۱۶، به حدود ۸۴ میلیون دستگاه خواهد رسید. این در حالی است که این مقدار در مقایسه با میزان فروش پرچمدار قبلی کمپانی یعنی آیفون ۶S، تقریبا ۶ میلیون کاهش یافته است. علاوه بر این، بسیاری از خریداران آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، تمایل بیشتری به خرید رنگ مشکی براق (Jet Black) این محصول دارند که باعث شده تا این مدل از گوشی، به سرعت در بازار تبدیل به یک کالای کمیاب شود.

علاوه بر موارد گفته شده، یکی از دلایل مهم روی آوردن مردم به سمت پرچمداران اپل، اتفاقاتی است که در خصوص پرچمدار کمپانی کره‌ای سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۷ رخ داده است. بسیاری از کسانی که قصد خرید این گوشی را داشتند، ترجیح دادند که ریسک نکرده و به سراغ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بروند. تحقیقات نشان داده است حدود ۲۶ درصد از افرادی که اقدام به خرید سامسونگ گلکسی نوت ۷ کرده بودند، بعد از پس گرفتن پول خود، ترجیح دادند آن هزینه را صرف خرید آیفون ۷ بکنند.

البته کمپانی سازنده، رسما اعلام کرده که ۹۰ درصد از خریداران نوت ۷، برای دریافت نسخه ایمن این محصول رضایت کامل داشته و خسارتی از سامسونگ دریافت نکرده‌اند. همچنین سخنگوی این شرکت کره‌ای اشاره داشت حدود ۶۰ درصد از دستگاه‌های معیوب موجود در ایالات متحده، با نسخه ایمن محصول معاوضه شده‌اند و باقی آن‌ها نیز تا چند هفته آینده تعویض خواهند شد.

galaxy-note-7-vs-iphone-7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH