بررسی اپلیکیشن All-In-One Toolbox: یک جعبه ابزار همه‌کاره!

قطعا برای بسیاری از شما پیش آمده که قصد انجام کاری بر روی گوشی یا تبلت خود دارید اما حافظه دستگاه شما پر شده و اجازه انجام هیچ کاری را به شما نمی‌دهد. علاوه بر آن، پر بودن حافظه داخلی، می‌تواند سرعت عمل تلفن هوشمند را در زمان اجرای برخی فرامین، به شدت کاهش دهد که این امر نیز خواهد توانست شما را با مشکلات بسیاری مواجه نماید. در بخش بررسی نرم افزارها، قبلا چندین ابزار مختلف مانند DU Speed Master را به شما معرفی کرده بودیم. حال امروز قصد داریم شما را با ابزاری کاربردی و البته ضروری بر روی گوشی‌های اندرویدی آشنا نماییم. این اپلیکیشن، All-In-One Toolbox نام دارد و همان طور که از نامش مشخص است، یک جعبه ابزار همه کاره به شمار می‌آید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار داشته باشیم.

پس از نصب و ورود به صفحه اصلی برنامه، خواهید توانست اطلاعات کلی در خصوص وضعیت حافظه و فضایی که در اختیار دارید را به دست بیاورید. ۳ دایره آبی رنگ، به ترتیب وضعیت RAM، ROM و حافظه جانبی را برای شما به نمایش در می‌آورند. با انتخاب هر یک از این دایره‌ها، اطلاعات جامع‌تری از عملکرد حال حاضر بخش‌های نام برده شده به شما نشان داده خواهد شد تا بتوانید جزییات هر بخش را به راحتی زیر نظر داشته باشید. به عنوان مثال، در بخش ROM اطلاعاتی دقیق در خصوص وضعیت اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی دستگاه و همچنین تعداد فایل‌هایی با حجم بالا که حافظه دستگاه را اشغال نموده‌اند، به صورت لیست‌هایی مجزا قرار داده شده که شما می‌توانید در صورت تمایل، آن‌ها را حذف کنید.

screenshot_2016-09-30-11-28-12

علاوه بر این، چند آیکن در بخش پایین صفحه اصلی برنامه قرار گرفته که هر کدام، قسمتی از قابلیت‌های این برنامه را در خودجای داده‌اند. با انتخاب بخش Clean وارد فضایی خواهید شد که در آن، تمام اطلاعات از قبیل میزان حافظه Cache و نحوه استفاده برنامه‌ها از آن، فایل‌های مشکوک و اطلاعات اضافی اپلیکیشن‌ها (که ممکن است حافظه شما را اشغال کرده باشند) نمایش داده می‌شوند که می‌توانید هر کدام را به صورت دلخواه از روی حافظه داخلی حذف نمایید. بخش Boost نیز به شما کمک خواهد کرد تا با آزاد سازی حافظه RAM دستگاه، بتوانید عملیات‌های مختلف را با سرعت بیشتری نسبت به گذشته انجام دهید.

screenshot_2016-09-30-11-21-24

اما به نظر کاربردی‌ترین قسمت این نرم افزار، بخش Toolbox آن است. امکانات و ویژگی‌های موجود در این بخش از برنامه، می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را رفع کند. قابلیت‌هایی مانند خنک کردن CPU، نصب یا حذف فایل‌های اجرایی موجود بر روی حافظه، عملیات بک آپ، انتقال برنامه از حافظه داخلی به حافظه جانبی و … بخشی از آیکن‌های موجود در Toolbox هستند.

screenshot_2016-09-30-11-35-06

همچنین All-In-One Toolbox، یک قسمت برای مدیریت فایل‌های موجود بر روی دستگاه دارد که به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است. تمامی فایل‌ها بسته به نوع‌شان در این قسمت طبقه بندی شده‌اند و علاوه بر این، کاربر می‌تواند ظرفیت موجود بر روی حافظه‌های داخلی و جانبی دستگاه را تحت کنترل داشته باشد و فایل‌های اضافه را پاک کند. لازم به ذکر است که اگر نیاز به اطلاعات دقیق‌تری دارید، قادر خواهید بود با انتخاب گزینه Storage Analyzer مشاهده کنید که کدام برنامه، دقیقا چه میزانی از حافظه را مصرف می‌کند.

screenshot_2016-09-30-13-24-03

فضای کاربری برنامه، به صورت بسیار ساده طراحی شده و کاربر قادر است به سرعت به بخش‌هایی که نیاز دارد دسترسی پیدا کرده و عملیات مورد نظرش را انجام دهد. همچنین، برای این که افراد بتوانند با سرعت بیشتری به امکانات مدنظرشان دسترسی داشته باشند، می‌توانند نحوه قرارگیری آیکن‌ها را در برنامه تغییر دهند. علاوه بر این، شما می‌توانید تعیین کنید که در مواقعی خاص، برنامه نوتیفیکیشن‌هایی مخصوص را در صفحه اصلی نمایش دهد تا تماما از وضعیت عملکرد بخش‌های مختلف دستگاه‌تان اطلاع داشته باشید.

در منو کناری برنامه نیز قسمت‌های گوناگونی قرار گرفته‌اند. با مراجعه به بخش تنظیمات، می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها و زمان اجرای برنامه را مدیریت نمایید. همچنین قادر خواهید بود یک برنامه زمانبندی شده را تعیین نمایید که طبق آن، در موعودهای مقرر، عملیاتی مانند Boost کردن سیستم یا حذف فایل‌های اضافه به صورت خودکار انجام پذیرد. قابل ذکر است که منو کلی این برنامه، از زبان‌هایی مانند آلمانی، هندی، فرانسوی، یونانی، کره ای، فارسی و …. نیز پشتیبانی می‌کند.

screenshot_2016-09-30-11-54-06

یکی دیگر از بخش‌های این نرم افزار، System Info است که اطلاعاتی دقیق در خصوص پردازنده، باتری، وضعیت نمایشگر، سیستم عامل و … را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید آدرس شبکه Wi-Fi و آی‌پی آدرس دستگاه‌تان را نیز با استفاده از آن به دست بیاورید.

screenshot_2016-09-30-11-54-15

به هر حال، اپلیکیشن All-In-One Toolbox با امکانات متنوع، قادر است بسیاری از کارهایی که به آن نیاز دارید را انجام داده و سرعت اجرای برنامه‌ها را تا حد قابل قبولی افزایش دهد. باید به این نکته اشاره کنیم که در هنگام پاک کردن اطلاعات برنامه‌های مختلف، بهتر است نهایت دقت را به خرج دهید تا بخش‌های مهم و ضروری را به صورت اتفاقی حذف ننمایید. علاوه بر این، در قسمت‌های مختلفی از اپلیکیشن، شما می‌توانید چندین بنر تبلیغاتی یا نرم افزارهای پیشنهادی را نیز مشاهده کنید که پس از مدتی، ممکن است شما را اذیت کند.

در انتها باید اشاره داشته باشیم که وجود برنامه‌هایی برای مدیریت حافظه و بهبود عملکرد دستگاه، می‌تواند به شما کمک کند تا از کار با بخش‌های مختلف تلفن هوشمند یا تبلت خود لذت بیشتری ببرید. در این میان، All-In-One Toolbox یکی از بهترین ابزارهایی است که قادر خواهد بود تا این امکان را برای شما فراهم سازد و بسیاری از نیازهای شما را رفع نماید.

می‌توانید این برنامه را از کافه بازار دریافت کنید.

bazar-logo-1-1

4 در مورد “بررسی اپلیکیشن All-In-One Toolbox: یک جعبه ابزار همه‌کاره!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH