تصاویر گوگل پیکسل و پیکسل XL به اشتباه توسط اوپراتور کانادایی لو رفت!

تنها یک روز به کنفرانس چهارم اکتبر گوگل باقی مانده است و در این رویداد قرار است تا از تلفن‌های هوشمند Pixel و Pixel XL رونمایی شود. اگر شما تصوراتی از ظاهر و شکل و شمایل این دو تلفن هوشمند در ذهن خود آماده کرده‌اید، باید بگوییم که اپراتور کانادایی Bell امروز تمامی شک و شبهات در این زمینه را از بین برد و تصاویر این دو تلفن هوشمند را در وبسایت خود قرار داد.

صفحه‌ای در وبسایت اپراتور Bell قرار گرفته بود که در کنار تصویر دو تلفن هوشمند جدید گوگل، این متن درج شده بود:

پیکسل را به شما معرفی می‌کنیم. تلفن هوشمندی که توسط گوگل عرضه می‌شود. هم‌اینک می‌توانید آن را سفارش دهید.

مطمئنا در حال حاضر و پیش از رونمایی از این دو محصول شما نمی‌توانید آنها را سفارش دهید و به طور حتم، این صفحه تا به حال حذف شده است. این موضوع می‌تواند خیلی عجیب باشد.

تلفن‌های هوشمند Pixel با صفحه نمایش ۵ اینچ و Pixel XL با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به احتمال خیلی زیاد، مدت کمی بعد از رونمایی، برای سفارش (حداقل در کانادا و آمریکا) آماده خواهند بود. قیمت پایه نیز ظاهرا قرار است از ۶۴۹ دلار آغاز شود.

همانطور که احتمالا می‌دانید، هر دو مدل Pixel و Pixel XL قرار است که از پردازنده پرقدرت Snapdragon 821، چهار گیگابایت رم و دست کم ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشند. تلفن هوشمند Pixel با صفحه نمایش ۱۰۸۰p و مدل Pixel XL با صفحه نمایش Quad HD با زولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH