گوگل Assistant از نویسندگان کمدی برای خنداندن شما استفاده می‌کند!

اگر مکالمات روزانه شما را به اندازه کافی نمی‌خنداند و یا دوست دارید بیشتر بخندید، ممکن است گوگل Assistant انتخاب بعدی شما برای خندیدن باشد. روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش می‌دهد که گوگل برای اینکه جنبه طنز گوگل Assistant را بیشتر کرده و کاربران را بیشتر بخنداند، نویسندگان کمدی انیمشن‌های پیکسار و مجلات طنز را استخدام کرده است.

از بین دستیاران صوتی شخصی که در حال حاضر وجود دارد، گوگل Assistant کمترین جنبه طنز و سرگرمی و شخصیت مستقل را دارد. Siri اپل می‌تواند تا حدودی جوک بگوید. کورتانا نیز توانایی گفتن جوک را دارد. اما اگر از دستیار گوگل جوک بخواهید، لینک چند سایت طنز و جوک را برای شما می‌فرستد!

آمازون نیز کاری مشابه برای اکو انجام می‌دهد. آمازون زمانی که فهمید که کاربران اکو از آن به عنوان همراه و همدم نیز استفاده می‌کنند، تلاش می‌کند تا به آن شخصیت بدهد. برای اینکار، آمازون سعی کرده که قابلیت تشخیص تن صدا را به الکسا اضافه کند و جواب‌های هوشمندانه و طنز برای سوالت پیدا کند.

گوگل و آمازون می‌خواهند از دستیاران صوتی خود بیشتر استفاده کنند، به همین دلیل به دنبال شرکایی در تجارت هستند. از سال آینده، دستیاری صوتی الکسای آمازون با اسپیکرهای Sonos نیز سازگار خواهد بود. گوگل نیز به دنبال شرکایی در بخش خودرو است.

در آینده، هر دستگاهی که چیپست داشته باشد، احتمالا یک میکروفون نیز داشته و به یک رابط اجتماعی و دستیار صوتی وصل می‌شود. همراهان هوشمند ما تنها با یک فرمان از ما فاصله خواهند داشت. البته بسیاری از افراد از اینکه ۲۴ ساعته کنترل می‌شوند، راضی نخواهند بود و ممکن است علیه این روند اعتراض کنند. اما بسیاری از کاربران به آنها به چشم یک همراه و همدم خوب و مهمتر از همه یک دستیار خوب نگاه می‌کنند که می‌تواند در هر لحظه اطلاعات خوبی به آنها بدهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH