برنامه سامسونگ برای جذب دارندگان گلکسی نوت ۷ در کره جنوبی

دردسرهای رسوایی گلکسی نوت ۷ تمامی ندارد و حال این بار سامسونگ در تلاش است تا با تشویق دارندگان گلکسی نوت ۷، آن‌ها را از مهاجرت به سوی سایر شرکت‌ها (اپل یا شرکت‌های رقیب دیگر) منصرف کند. این شرکت به هم‌وطنان خود که گلکسی نوت ۷ خود را با مدل‌های دیگری از برند گلکسی تعویض کنند، پیشنهاد تشویق مالی داده است.

با وجود این که سامسونگ از سال ۲۰۱۱ و با معرفی گلکسی S2 تا کنون در بازار گوشی‌های هوشمند موفقیت‌های بسیاری داشته، برخی از تحلیل‌گران وال استریت این شرکت را با بلک‌بری و نوکیا مقایسه می‌کنند، دو کمپانی که روزگاری یکه تازی می‌کردند، اما نتوانستند با فناوری روز و جهت گیری بازار همسو شوند و حالا در بازار گوشی‌های هوشمند حرفی برای گفتن ندارند. اما بر خلاف این دو کمپانی، سامسونگ خود یکی از بزرگ‌ترین توسعه دهندگان فناوری‌های امروزی است که در گوشی‌های هوشمند می‌بینیم و گاهی تلاش‌هایش برای جلو زدن از تکنولوژی‌های زمانه سرزنش شده.

گرچه ما هم انتظار نداریم که سامسونگ ناگهان با افت سنگینی در بازار مواجه شود، اما این تولید کننده بزرگ باید با گروه عظیمی از کاربران که تمایل به سایر شرکت‌ها پیدا کرده‌اند و دیگر به برند گلکسی اعتمادی ندارند، بجنگد و آن‌ها را متقاعد کند تا همچنان مشتری‌اش باقی بمانند. در حال حاضر بسیاری از دارندگان گلکسی نوت ۷ از سامسونگ نا امید شده و جذب آیفون ۷ و ۷ پلاس شده‌اند. یکی از تحلیل‌گران می‌گوید که با توجه به اتفاقاتی که گلکسی نوت ۷ به وجود آورد، اول امسال می‌تواند ۸ میلیون دستگاه آیفون بیشتری به فروش برساند، در نتیجه سامسونگ با تشویق‌های مالی و فریفتن کاربرانش قصد دارد آن‌ها را ترغیب کند تا گلکسی نوت ۷ خود را با پرچم‌داران دیگر امسال از این شرکت، یعنی گلکسی S7 و S7 Edge تعویض کنند.

سامسونگ در کره جنوبی به کسانی که گلکسی نوت ۷ خود را به کارخانه تحویل دهند، کوپن‌هایی به ارزش ۳۰ دلار می‌دهد و اگر گلکسی نوت ۷ با یکی دیگر از گوشی‌های رده بالا این شرکت تعویض شود،‌ مشتری علاوه بر پاداش ۳۰ دلاری یک کوپن دیگر هم به ارزش ۶۱ دلار و ۲۵ سنت دریافت می‌کند.

galaxy-note7_curve_phone

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH