جایزه باران آی‌تی‌رسان! (مرحله اول: هارد دیسک)

اگر به بردن جوایز دیجیتالی علاقه دارید حتما این مطلب را بخوانید زیرا برنده شدن در اینجا بسیار آسان است!

از آنجایی که هدف ما در ایجاد وب‌سایت تخصصی آی‌تی‌رسان با مطالب انحصاری آن بالا بردن دانش عمومی در زمینه فناوری و آشنا کردن کاربران با وسایل دیجیتالی از نزدیک است، به کسانی که ما را در این عرصه همراهی کنند وعده دادن جوایزی را داریم (البته فکر نکنید از جیب خودمان می‌دهیم! اسپانسرهای ما این جوایز را تقبل خواهند کرد). در اولین گام وعده اهدای دو هارد دیسک پرتابل سامسونگ (سفید و شیک!) را به شما می‌دهیم. برای اینکه نگویید خالی می‌بندید (زیرا متاسفانه برخی از وب‌سایت‌ها به دروغ این کار را انجام می‌دهند)، از این هاردها برای شما عکس یادگاری هم گرفتیم و زمانی که خواستید آن‌ها را تحویل بگیرید، همراه با شما نیز از آن‌ها عکس خداحافظی می‌گیریم و در سایت خواهیم گذاشت.

البته فکر نکنید که این مطلب را بخوانید جایزه را برده‌اید! برای این‌کار بایستی در سایت ثبت نام کرده و با نام کاربری خودتان در هر مقاله‌ای که دوست دارید حداقل یک کامنت (پاسخ) خوب بگذارید. اگر هم دو تا و یا چند تا گذاشتید از نظر ما هیچ ایرادی ندارد! اما ثبت نخستین کامنت به منزله ورود شما به اولین مرحله از قرعه‌کشی‌های اختصاص هدایای ما است. لازم به ذکر است برندگان مرحله اول در پایان تیر ماه اعلام خواهند شد.

پیشنهاد هم می‌کنیم هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید زیرا در مرحله نخست به طور حتم شانس شما برای برنده شدن بیشتر خواهد بود. پس چرا نشستید؟! هاردهای سفید رنگ منتظر شما هستند!

36 در مورد “جایزه باران آی‌تی‌رسان! (مرحله اول: هارد دیسک)”

    1. پیمان گل‌کار

      در حال حاضر افزونه ثبت نام حذف شده است، برای تطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات سایت در خبرنامه عضو شوید

  1. با سلام و تشکر از سایت خوبتون والا سایتوتون نقصی نداره واقعا خسته نباشید امید وارم راه های خوب در پیش داشته باشید

  2. چی شد قرعه کشی انجام شده؟ تاریخ که امروزه ولی اگه انلاین هم میبود به نظرم خیلی جالب میشد و هیجانش هم بیشتر

  3. سلام، کار بسیار خوبیه می‌دونید چی باعث جذابتر شدن بخش جایزه میشه؟
    جایزه‌هایی که می‌دید اینا باشه Galaxy SIII، New Ipad، و سایر تبلتها حالا من تو مقالات مختلفی که دادید شروع می‌کنم به دادن دیدگاههای فنی ببینم برنده میشم.

  4. دوستان نظر فنی در موضوع های دیگه بدین تا هم سایت بار فنی بیشتری بگسره هم خودتون بیکار نشین

  5. من با خواندن مقاله ها چیزهای جدید وجالبی راجع به دنیای فناوری یاد گرفتم وخیلی جاها این اطلاعات به دردم خورده مرسی از سایت خوبتون

  6. سایت خوبی دارین . مقالاتتون رو خوندم خیلی جالب و مفیدبودن . امیدوارم همیشه همین طور پربار باشه .مرسی

    1. مدیریت سایت

      ما به دنبال حسنی برای خودمان نیستیم عزیز
      هدف بالا بردن درصد شراکت خوانندگان خوبمان در مقالات است
      از الان هم این وعده را بدهیم جوایز مراحل بعدی بسیار بهتر و دیجیتالی‌تر! خواهد بود

      1. منظور من این بود که می‌شد از این فرصت برای یک نظرسنجی هم استفاده کرد. در مورد سایت، در مورد محتوا و علاقه‌مندی‌های مخاطبین. به هرحال فرصت خوبی بود که از دست رفت!

  7. سلام.داداش من اسب پیشکشو که دندوناشو نمیشمرن. ممنون از سایتبرای همین کارشون.خیلی از سایتها همین کارم نمیکنن

  8. ببینید می تونید بازی و فیلم و …. رو توی هارد اکسترنال بریزید و روی هر سیستمی که بخواهید ببینید.مثل لب تاب، کامپیوتر، تبلت ویندوزی و …..
    می تونید هارد اکسترنال سامسونگ را به چند درایو تقسیم کنید و هر درایو مخصوص یه چیز باشد.کوچک بودن هارد های سامسونگ یکی از دلایل خوب بودن این مدل است شما آن را می توانید در جیب خود بگذارید و جابجا کنید.
    سرغت دریافت و انتقال هارد از کول دیسک بیشتر است.به نوعی می توان گفت که هارد USB 2.0 با کول دیسک USB 3.0 تقریبا برابر است. از سامسونگ در این مدل نهایت ایمنی را به کار برده و حتی در زمان روشن شدن هم می توانید آنرا تکان دهید.
    امید وارم از این مطالب لذت ببرید.

  9. آشناییه؟
    خب HDD داره قدیمی می شه.تازه وقتی روشنه نمی شه زیاد تکونش داد.مخصوصا 7200 دور .البته تا اونجایی که من می دونم با دور 12300هم داره مدل سیگیت

    1. این مقاله نیست دوست عزیز
      البته اگر منظور شما دادن کامنت برای شرکت در مسابقه است، با همین پاسخ نیز شما به صورت خودکار وارد بخش مسابقه مرحله اول شدید
      اگرچه بهتر هست دوستان در مقالات دیگر نظر بدهند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH