هر آنچه که می‌بایست در رابطه با گلکسی تب S3 سامسونگ بدانید

گلکسی تب S3 را می‌توان تبلت با کیفیت بعدی از جنس اندروید دانست. در این مطلب می‌خواهیم مشخصات و هرآنچه که در مورد این محصول نیاز است بدانید را با شما در میان بگذاریم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

قیمت و زمان عرضه گلکسی تب S3

در حال حاضر، متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد گلکسی تب S3 در دسترس نیست. وبسایت Sammobile به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد این محصول یافته و آن را منتشر کرده است. بر اساس این گزارشات، گلکسی تب S3 با نام SMT-820 و SMT-825 شناخته می‌شود. گزینه اول از وای‌فای و مورد دوم، از سیمکارت پشتیبانی می‌کند. اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری و سایز صفحه نمایش تاکنون منتشر نشده است.

همچنین تاریخ عرضه رسمی آن نیز اعلام نشده است. اما طبق عادت هر ساله سامسونگ، باید منتظر رونمایی از این محصول در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ باشیم.

مشخصات گلکسی تب S3

سری S از تبلت‌های سامسونگ را می‌توان یک رقیب جدی و سرسخت برای آیپدهای اپل دانست. این تبلت‌ها معمولا به خاطر صفحه نمایش OLED و امکان افزایش حافظه، در دنیا شناخته شده هستند. به نظر نمی‌آید که این موضوع در نسل بعدی تغییر کند.

بر اساس اعلام TENNA، ظاهرا نباید منتظر یک محصول سورپرایز کننده باشیم و صرفا یک آپدیت سخت‌افزاری معمولی را شاهد خواهیم بود. طراحی گلکسی تب S3 نیز تغییر خاصی را به خود نخواهید دید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH