هواوی آنر ۶X با ۴ گیگابایت رم رسما معرفی شد

هواوی را می‌توان یک شرکت فوق‌العاده موفق نامید، این غول تکنولوژی چینی سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان بوده و در زادگاه خود مقام اول را کسب کرده است. برند آنر زیرمجموعه شرکت هواوی محسوب می‌شود که هرساله دستگاه‌های ارزشمندی را معرفی و به بازار عرضه می‌کند و امسال از آنر ۸ به‌عنوان پرچمدار این برند رونمایی شد. سال گذشته دستگاه آنر ۵X معرفی و فروش بسیار بالایی را تجربه کرد و هواوی امروز طبق وعده خود، جایگزین آن یعنی آنر ۶X را در معرض دید عموم قرار داد. اگرچه آنر ۵X دستگاهی میان‌رده محسوب می‌شود ولی به بدنه‌ای فلزی و مشخصات فنی مناسبی مجهز است، آنر ۶X نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتی مشخصات فنی بهتری دارد.

در ساخت بدنه آنر ۶X از فلز استفاده شده و نمایشگر آن حاشیه کمی دارد، هواوی برای افزایش امنیت دستگاه جدید خود، آن را به سنسور اثر انگشت در پشت بدنه مجهز کرده است. دوربین اصلی دوگانه با سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی (لنز ۶P با اندازه ۱.۲۵ میکرومتر و سیستم فوکوس PDAF) و ۲ مگاپیکسلی و همچنین دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را برعهده دارند. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی همراه با شیشه محافظ خمیده ۲.۵D، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی LPDDR3، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی eMMC 5.1، پردازنده ۶۴ بیتی و ۸ هسته‌ای Hisilicon Kirin 655 با فناوری ساخت ۱۶ نانومتری، تراشه گرافیکی Mali-T830MP2 و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند.

آنر ۶X اندازه‌ای برابر با ۸.۲ در ۷۲.۶ در ۱۵۰.۹ میلی‌متر و ۱۶۲ گرم وزن دارد، این دستگاه با رنگ‌های آبی، خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد به‌فروش می‌رسد. قیمت درنظر گرفته شده برای مدل ۳ گیگابایت رم همراه با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۹۳ دلار و نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تنها ۲۳۷ دلار قیمت دارد. اگر شما در کشور چین ساکن هستید، می‌توانید این گوشی هوشمند را از امروز پیش خرید کنید، درغیر این‌ضورت فروش آنر ۶X از ۴ آبان شروع خواهد شد.

honor-6x_1-1

3 در مورد “هواوی آنر ۶X با ۴ گیگابایت رم رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH