هواوی از تبلت مدیاپد ۲ و ساعت S1 رونمایی کرد

امروز هواوی از گوشی هوشمند آنر ۶X همراه با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، پردازنده Hisilicon Kirin 655 و دوربین اصلی دوگانه (۱۲ و ۲ مگاپیکسلی) رونمایی کرد، البته این فبلت تنها دستگاه معرفی شده در مراسم موردنظر نیست. تبلت ۸ اینچی مدیاپد ۲ و ساعت هوشمند S1 نیز در این مراسم معرفی شده و فروش آن‌ها از این ماه در کشور چین شروع می‌شود.

تبلت مدیاپد ۲ به نمایشگر ۸ اینچی IPS با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۱۶ با هسته‌های Cortex-A53، تراشه گرافیکی آدرنو ۴۰۵، ۳ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپری و شبکه ارتباطی LTE مجهز است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این تبلت اندروید مارشملو با رابط کاربری Emotion 4.1 بوده و با رنگ‌های طلایی و سفید از تاریخ ۴ آبان در چین قابل خریداری است، مدل ۱۶ گیگابایتی WiFi آن ۱۴۹ دلار، ۳۲ گیگابایتی WiFi قیمتی برابر با ۱۹۳ دلار و بالاترین نمونه با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و پشتیبانی از LTE هزینه ۲۲۲ دلاری را از خریدار طلب می‌کند.

gsmarena_001

نوبت ساعت هوشمند S1 است، ساعتی که با طراحی گرد خود تنها ۳۵ گرم وزن دارد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر بوده و از بند‌های قابل تعویض بهره می‌برد. در این دستگاه بر روی قابلیت‌های ورزشی همراه با گام‌شمار و سنسور دقیق سنجش ضربان قلب تمرکز شده، البته از نمایش اطلاعیه‌ها نیز پشتیبانی می‌کند و طبق وعده این شرکت تا ۶ روز نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت. فروش این ساعت هوشمند در ۴ آبان (پیش‌فروش از ۳۰ مهر) با رنگ‌های مشکی، آبی یا نارنجی و با قیمت ۱۰۳ دلار شروع می‌گردد.

gsmarena_002

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH