مایکروسافت پتنتی برای اتصال دو تبلت سرفیس از طریق کانکتور کیبورد به ثبت رساند

مایکروسافت پتنتی به ثبت رسانده که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق کانکتور کیبورد، دو سرفیس را به هم متصل کنند. این پتنت برای کسانی است که بیش از یک سرفیس دارند.

در متن این پتنت نوشته شده که:

امروزه کاربران به محصولات کامپیوتری زیادی دسترسی دارند و اتصال آنها از طرق گوناگون صورت می‌گیرد. در اینجا، تکنیکی برای اتصال ارتباطی و فیزیکی دو محصول ارائه می‌شود. موبایل‌ها و تبلت‌ها حالتی صفحه مانند دارند و این پتنت اجازه می‌دهد که بتوان آنها را به یکدیگر متصل کرد تا از مزایایی بیشتر مانند نمایشگر بزرگتر، پردازنده قدرتمندتر و حافطه بیشتر استفاده کرد.

مایکروسافت اشاره می‌کند که اتصال دو تبلت ممکن است وایرلس بوده یا از طریق کانکتور فیزیکی انجام شود و تبلت به طور اتوماتیک بهترین استفاده از منابع را خواهد داشت. مایکروسافت معتقد است که می‌توان از این تکنولوژی در محصولات دیگر نیز استفاده کرد.

این پتنت در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ به ثبت رسیده است. مایکروسافت دوست دارد که تبلت‌های سرفیس بیشتری بفروشد و این یکی از راه‌هایی است که می‌تواند فروش بیشتری داشته باشد. با قیمت بالای سرفیس، کمتر کسی را می‌توان یافت که توانایی خرید دو تبلت سرفیس را داشته باشد، اما شاید این پتنت بتواند در بخش تجاری کاربرد زیادی داشته باشد.

surface-patent-1155x900

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH