۶ روش برای بالا بردن رنک در وب‌سایت الکسا

احتمالا ایران یکی از معدود کشورهای جهان است که در آن رنک ارائه شده وب‌سایت‌ها از سوی سایت الکسا بسیار حائز اهمیت است! افزایش رنک در وب‌سایت الکسا تابع مسائل مختلفی است و خود این وب‌سایت هم هر از چند گاهی برای جلوگیری از تقلب روش‌ها و المان‌ها را عوض می‌نماید تا کاربران کمتری برای افزایش رنک دست به تقلب بزنند.

در اینجا سعی می‌کنیم تا برخی از مهم‌ترین و قانونی‌ترین راه‌های افزایش رنک در وب‌سایت الکسا را به شما آموزش دهیم:

  • انتشار محتوای خاص و باکیفیت

این یک موضوع بسیار مهم و اساسی است. سعی کنید تا از انتشار مقالات کپی شده از دیگر وب‌سایت‌ها خودداری کرده و به سمت تالیف مقالات یونیک و جدید بروید.

۳۸۳۴۶۶۹_۶۸۴۱-۷۱۴x405

  • هر روز مطلب داشته باشید

به روز رسانی مطالب جدید یکی از مهم‌ترین المان‌های الکسا در افزایش رنک وب‌سایت شماست. هرچه روزانه مقالات تالیفی یا تازه بیشتری منتشر نمایید، الکسا برای افزایش رنک سایت شما بیشتر ارزش قائل خواهد شد.

  • دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را افزایش دهید

اگر برای وب‌سایت خود پیج خاصی در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و … درست کرده‌اید، سعی کنید تا مطالب روز خود را در آنجا نیز منتشر کرده و کمک کنید تا کاربران از سایت شما بتوانند به آن وب‌سایت‌های نیز منتقل شوند.

در واقع شما با افزایش دسترسی به وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، کمک می‌کنید تا سایتتان بهتر و بیشتر دیده شود و نتیجه این، افزایش بازدید سایت شماست که با افزایش رنک در الکسا ارتباطی کاملا مستقیم دارد.

  • ساخت بک لینک

اگر می‌خواهید سریع‌تر به رتبه‌های بالای الکسا برسید، این راه یکی از بهترین روش‌های موجود است. بک لینک‌ یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم SEO یا سیستم بهینه‌سازی موتورهای جست و جوست. سعی کنید با تولید مقالات به روز و جذاب، دیگر سایت‌ها را مجاب نمایید تا مقالات شما را در وب‌سایت خود منتشر کرده و در آن از لینک سایت شما استفاده کنند. با این روش می‌توانید سریع‌تر از چیزی که فکر می‌کنید رنک خود را افزایش دهید. این عمل را می‌توانید با تبلیغ در وب‌سایت‌های بزرگ و معتبر نیز امتحان کنید.

  • در مورد الکسا بنویسید

سعی کنید در مورد وب‌سایت الکسا و نحوه عملکرد آن در وب‌سایت خود مطلبی را درج کنید!

  • بازدید مستقیم خود را افزایش دهید

خب این موضوع مهم‌ترین عملی است که باید انجام دهید؛ از تبلیغ سایت خود اصلا نهراسید! سعی کنید تا یوزرها را به سمت خود جذب نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH