وان پلاس ۳T به شش گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود

وان‌ پلاس ۳ را می‌توان اسمارت‌فون کاملی دانست، سخت‌افزار قدرتمند در کنار کیفیت و قیمت مناسب موجب شد این کمپانی چینی بار دیگر نشان دهد که در پی ساختن قاتل‌هایی برای پرچم‌داران است.

مدتی است که شایعاتی پیرامون اسمارت‌فون آینده این کمپانی به نام وان‌ پلاس ۳T منتشر می‌شود، البته پیش‌تر این مدل با نام وان‌ پلاس ۳S شناخته می‌شد. به تازگی اطلاعاتی از این مدل منتشر شده است که نشان می‌دهد سنسور دوربین به کار رفته در آن ساخته سونی و از نوع IMX398 خواهد بود.

۳t

IMX398 یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که چندی پیش در دو پرچم‌دار جدید شرکت اوپو آن‌ را مشاهده کردیم. اوپو اطمینان زیادی به عملکرد این سنسور دارد و با توجه به دیافگرام f/1.7 و فوکوس خودکار دو هسته‌ای موجود در آن انتظار می‌رود عملکرد دوربین خوب باشد. گفته می‌شود فوکوس خودکار دو هسته‌ای سرعت و عملکرد بهتری را به نسبت فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز دارد و برای ثبت تصاویر از سوژه‌های متحرک کاربرد دارد.

گفته می‌شود وان‌ پلاس ۳T مشخصاتی قدرتمندتر از نسل قبلی دارد، گفتنی است که وان‌ پلاس به ۶ گیگابایت رم LPDDR4 مجهز شده بود و از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کرد. به این ترتیب می‌توانیم انتظار داشته باشیم در نسخه ۳T از اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده در Weibo وان‌پلاس ۳T وجود ۶ گیگابایت رم را حفظ کرده است و ظاهری تقریبا مشابه با نسل قبلی را دارد. البته به‌روزرسانی سخت‌افزاری این مدل موجب شده افزایش قیمتی ۸۰ دلاری را شاهد باشیم، بنابراین انتظار می‌رود این نسخه با قیمت ۴۸۰ دلار عرضه شود.

گفتنی است وان پلاس ۳T به صورت پیش‌فرض از اندروید نوقا بهره می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH