هواوی Mate 9 به دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

هواوی Mate 9، یکی از محصولاتی است که می‌توان انتظارات زیادی را از آن داشت. این محصول تا چند روز آینده در آلمان رونمایی خواهد شد و مطمئنا چشم‌های زیادی در انتظار رخ‌نمایی از پرچم‌دار جدید هواوی خواهند بود. اگرچه تا چند روز آینده این محصول به صورت رسمی رونمایی خواهد شد اما هنوز هم اطلاعات بیش‌تری از این فبلت در حال انتشار است. به تازگی تحلیلگری به نام Pan Jiutang اطلاعات بیش‌تری را در رابطه با دوربین این اسمارت‌فون منتشر کرده است.

مطابق اطلاعات اعلامی توسط Pan Jiutang، هواوی Mate 9 به دوربینی دوگانه مجهز خواهد شد که دو سنسور ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی دارد. او هم‌چنین اعلام کرده است که قدرت دوربین هواوی Mate 9 دو برابر هواوی P9 است که هم‌اکنون یکی از برترین‌های بازار است. او هم‌چنین بیان کرده است که میت ۹ به یک سنسور اسکنر اثر انگشت مجهز است که درون صفحه نمایش جاسازی شده است.

چندی پیش خبری از شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد که اطلاعات صفحه نمایش این مدل را بیان می‌کرد، در خبر منتشر شده صحبتی از صفحه نمایش منحنی نشده بود به همین دلیل کاربران گمان کردند که هواوی قصد عرضه چنین محصولی را نخواهد داشت. اگرچه هنوز هم احتمال معرفی یک محصول منحنی توسط هواوی وجود دارد، گفته می‌شود میت ۹ یک نسخه با عنوان Pro نیز دارد که از نمایشگر اج و هم‌چنین ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد و به اسکنر عنبیه چشم مجهز شده است.

huawei-mate-9-pan

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH