تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون ۷ پلاس با گوگل پیکسل XL

گوگل با معرفی پیکسل می‌دانست که هدفش رقابت با اپل و آیفون‌هایش خواهد بود. با توجه به شرایطی که برای نوت ۷ پیش آمد، عرصه برای هر دو گوشی بازتر شد تا هر کدام به نحوی بخواهند بازار تلفن‌های هوشمند را در دست بگیرند. هر دو گوشی گوگل پیکسل XL و آیفون ۷ پلاس از پرقدرت‌ترین‌ها تا به امروز هستند و در واقع رقابتی که ایجاد می‌شود بین دو سیستم عامل اندروید و iOS خواهد بود.

به همه این‌ها تنها با یک نگاه کوتاه به مشخصات سخت‌افزاری‌ هر کدام پی برده‌ایم. اما چیزی که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، عملکرد این دو گوشی در واقعیت است.

در ویدیویی که برای شما قرار داده‌ایم، یک تست سرعت بین این دو غول قدرت‌مند از اپل و گوگل انجام می‌شود تا شاید شما کاربران راحت‌تر بتوانید به قدرت‌مندتر بودن یکی از دیگری پی ببرید. این ویدیو با زیرنویس فارسی برای شما عزیزان تهیه شده است.


آیا شما هم بر این باور هستید که تا کنون رقیبی در زمینه پردازش و قدرت برای آیفون وجود ندارد؟

4 در مورد “تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون ۷ پلاس با گوگل پیکسل XL”

  1. سالارررررر

    اتفاقا این تست به طور مستقیم به عملکرد رام بستگی داره و سرعت پردازنده
    واقعا اینم از پیکسلتون
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  2. این تست کاملا اشتباهه باید برنامه ها رو روی دوتا گوشی به صورت هم زمان باز کنن تا ببینیم کدوم اون برنامه رو سریعتر اجرا میکنه نه اینکه ۲۰تا برنامه رو هی باز کنی و ببندی هیچ کس تو استفاده روزانه همچین کاری نمیکنه ۱۰۰تا بررسی تست سرعت تو youtube هست که میتونید ببینید که گوشی های اندرویدی از ایفون ها سریعتر هستن به خصوص تو برنامه ها اما تو گیم ها ایفون یکمی بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH