دستیار شخصی گلکسی S8 با نام Bixby شناخته می‌شود!

با در نظر گرفتن فاجعه گلکسی نوت ۷، تعجبی ندارد که نه تنها سامسونگ بلکه تمامی صنعت موبایل چشمشان به گلکسی S8 باشد. به دلیل نبودن پرچمدار دیگری در این موقع سال، پرچمداران گلکسی S اهمیتی ویژه پیدا کرده و برند گلکسی S باید جور برند گلکسی نوت را نیز بکشد. یکی از امکانات نرم‌افزاری که سامسونگ قصد دارد به گلکسی S8 اضافه کند، دستیار شخصی است که حال بنابر اخبار جدید، با نام Bixby شناخته می‌شود.

‌بر اساس منابع خبری کره جنوبی، سامسونگ برای ثبت نام تجاری Bixby اقدام کرده که بنابر درخواست، اپلیکیشنی است برای تشخیص صدا برای کامپیوترها، اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها. سامسونگ اخیرا شرکت Viv Labs را خریداری کرد. این شرکت مدتی است که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. بنظر می‌رسد که سامسونگ محصول آنان را در قالب Bixby عرضه خواهد کرد.

گلکسی S8 بهار سال بعد با قفسه فروشگاه‌ها دیدار می‌کند که اگر فرآیند ساخت اسمارت‌فون‌ها را در نظر بگیریم، چندان زمانی برای سامسونگ باقی نمانده است. از آنجایی که سامسونگ یکی از نام‌های بزرگ در اینترنت اشیا نیز هست، داشتن یک دستیار شخصی می‌تواند به محصولات سامسونگ قدرت رقابت بیشتری بدهد.

galaxy-s8-bixby-leak

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH