واتس اپ درحال تست ویژگی‌ مشابه اسنپ‌چت به نام Status است!

فیس‌بوک به عنوان مالک اصلی دو اپلیکیشن محبوب واتس‌اپ و اینستاگرام چند هفته‌ای می‌شود که در حال افزودن ویژگی‌های جدید به محصولاتش است. البته در این بین عملکرد فیس‌بوک چندان نوآورانه نبوده و اکثرا ویژگی‌های را می‌افزاید که پیش‌تر در اپلیکیشن‌های رقیب نظیر اسنپ‌چت مشاهده کرده‌ایم. پس از افزودن ویژگی Stories به اینستاگرام و Messenger Day به اپلیکیشن محبوب مسنجر فیس‌بوک حالا نوبت به واتس‌اپ رسیده تا یک ویژگی جدید را از رقیبش قرض بگیرد!

جدیدترین نسخه واتس‌اپ یک ویژگی جدید به همراه دارد که تب “Status” نامیده می‌شود، این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا یک تصویر و یا ویدیو را به مدت محدود به مخاطبین خود نشان دهید. هم‌چنین شما می‌توانید روی تصاویر و ویدیو یادداشت بگذارید و یا در آن‌ها از اموجی و متن استفاده کنید. اگر از کاربران اسنپ‌چت باشید متوجه خواهید شد که این ویژگی برایتان خیلی آشنا به نظر می‌رسد!

این ویژگی جدید در نسخه بتای ۲.۱۶.۳۳۶ واتس‌اپ موجود است اما به طور پیش‌فرض در اختیار کاربران قرار ندارد، برای فعال کردن این ویژگی می‌توانید به تنظیمات مراجعه کنید البته توجه داشته باشید دسترسی به Status تنها برای کاربرانی میسر است که اسمارت‌فون خود را روت و یا جیلبریک کرده باشند. مطمئنا این قابلیت پس از طی مرحله آزمایشی به صورت نهایی منتشر خواهد شد و در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت. زمان دقیقی را نمی‌توان برای روی دادن این اتفاق بیان کرد اما می‌توان حدس زد که این ویژگی به زودی منتشر خواهد شد.

whatsapp-status-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH