توریستگاه، تجربه سفر هوشمندانه!

سایت و اپلیکیشن توریستگاه در زمینه رزرو آنلاین تور ویژه و لحظه آخری آژانس‌های مسافرتی برای مقصد مورد نظر (شهرهای داخل یا خارج ایران) فعالیت می‌کند.

توریستگاه جستجویی آسان و تجربه‌ای بی نظیر از خرید آنلاین تور با هر بودجه‌ای و بدون نیاز به مراجعه به آژانس را به کاربران با توجه به نیازشان ارائه می‌کند.

در حال حاضر مسافران برای پیدا کردن تور مورد نظر خود با بودجه مشخص باید به روش قدیمی، روزنامه‌ها را چک کرده و یا در موتورهای جستجو مانند گوگل ساعت‌ها جستجو کنند تا تور مورد نظر با بودجه مشخص خود را پیدا و در ساعات کاری آژانس‌ها با آن‌ها تماس گرفته تا تحقیقات خود را تکمیل و در نهایت تور مورد نظر را از یک آژانس انتخاب و پس از تماس‌های طولانی و یا حضور در محل آژانس آن را رزرو کنند.

اما سایت توریستگاه با هدف آسان و سریع نمودن این روند، بهترین قیمت تورها را از بین قیمت‌های پیشنهادی و رقابتی آژانس‌های همکار انتخاب می‌نماید تا کاربر تنها با انتخاب هتل و اتاق مورد نظر با توجه به بودجه خود، در هر زمان از شبانه روز خرید آنلاین تور منتخب را انجام دهد. کاربر می‌تواند خدمات مورد نظر مانند بیمه، ویزا و ترانسفر را به تور انتخاب شده اضافه نماید و همچنین درخواست‌های بیشتر خود مانند اقامت در طبقات بالای هتل را مشخص کند.

همچنین این وب سایت یک راهنمای سفر بسیار جامع است که تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد مورد نظر مانند کشور، شهر، مراکز دیدنی، مراکز خرید، رستوران‌ها، هتل‌ها، سرگرمی و فعالیت‌ها و نصیحت‌های شهرهایی مثل استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، دبی و… در آن با جزییات قرار گرفته است.

در بخش دیگری از توریستگاه به‌ بروزترین و خواندنی‌ترین مقالات گردشگری دسترسی خواهید داشت و با ترین‌ها، دیدنی‌ها، غذاها، فرهنگ و هنرهای متفاوت از سراسر دنیا آشنا خواهید شد.

پس همین حالا به توریستگاه سر بزنید و تجربه سفری هوشمندانه را از دست ندهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH