خبر بد برای طرفداران سامسونگ: عرضه گلکسی S8 به تاخیر افتاد!

اخیرا اخبار منفی و بد برای سامسونگ به قول معروف از در و دیوار می‌بارد. به همین دلیل، این شرکت کره‌ای، روزهای سختی را می‌گذراند. در این مطلب می‌خواهیم دو خبر بد جدیدی که برای سامسونگ پیش آمده را با شما در میان بگذاریم.

عرضه پرچمدار بعدی سامسونگ با تأخیر همراه خواهد بود!

چیزی که می‌توانست مشکلات اخیر سامسونگ را تا حدودی پوشش دهد، رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت بود. اما وال استریت ژورنال اخیرا اعلام کرده است که رونمایی از گلکسی S8 با تأخیر همراه خواهد بود و مراسم معرفی آن، به اواخر سال جاری موکول شده است.

اگر این خبر برای شما ناامید کننده است، پیشنهاد می‌کنیم خونسردی خود را حفظ کنید. چرا که مسئولان سامسونگ تأیید کرده‌اند که تکنولوژی هوش مصنوعی در گلکسی S8 وجود خواهد داشت و احتمالا، یک دکمه سخت‌افزاری جداگانه برای این قابلیت در نظر گرفته خواهد شد.

تلفن هوشمند دیگری از سامسونگ، منفجر شد!

با توجه به اتفاقات اخیر، همه کاربران با انفجارهای متعدد گلکسی نوت ۷ آشنا بوده و این موضوع دیگر طبیعی شده است! اما متأسفانه خبر ناگوار دیگری به گوش می‌رسد. ظاهرا مشکلات باتری دیوایس‌های سامسونگ تمامی نداشته و اخیرا، J5 این شرکت نیز دچار انفجار شده است!

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، Lamya Bouyirdane که دارنده J5 است، پیش از انفجار گجت خود، دودهایی را مشاهده کرد که از دیوایس خارج می‌شد. خوشبختانه هیچکس در این اتفاق آسیب ندید. مسئولان سامسونگ در حال بررسی موضوع هستند.

گلکسی نوت ۷ در نیوزیلند از چرخه خارج شد

اگرچه گلکسی نوت ۷ تا پیش از انفجار، یک تلفن هوشمند قوی و مناسب به نظر می‌آمد و بسیاری از دارندگان آن، همچنان اصرار دارند این ریسک را پذیرفته و از این گجت استفاده کنند، اما در کشور نیوزیلند، اپراتورها اعلام کرده‌اند که تا دو هفته دیگر، سرویس‌دهی به این تلفن هوشمند را قطع خواهند کرد.

در نهایت، چند خبر خوب!

دارندگان نوت ۷ و گلکسی S7 Edge به زودی آپدیت اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد. اخیرا مسئولان سامسونگ، ورژن بتا از این سیستم عامل را در اروپا عرضه کرده‌اند. ثبت نام برای دریافت نسخه پیش‌نمایش از ۹ نوامبر آغاز می‌شود. اما تمامی کاربران قادر به دریافت آن نخواهند بود و دیوایس شما باید توسط سامسونگ تأیید شود.


 

به نظر شما آیا سامسونگ بدشانس بوده یا راه خود را گم کرده است؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH