تیم فنی لیپدروید

تیم شبیه ساز LeapDroid به استخدام گوگل در آمد

تیم شبیه ساز لیپدروید (LeapDroid) که برای اولین بار در خردادماه نرم افزار خود را منتشر کرد، اعلام نمود که به تازگی به تیم قدرتمند گوگل ملحق شده‌ است. این اتحاد خبرهای بدی را نیز به همراه داشته که با توجه به ملحق شدن به گوگل، دیگر خبری از توسعه‌ این شبیه ساز و آپدیت‌های بعدی نیست.

هوان رن (Huan Ren) و هیونگ لو (Huihong Luo) دو موسس لیپدروید در این اعلامیه این‌گونه اظهار نظر کرده‌اند:

هنوز خیلی زود است که ما درباره طرح‌های خود حرفی بزنیم و با نگاهی به آینده بی‌صبرانه منتظر هستیم که به زودی به تیم همکار خود در گوگل ملحق شویم. همچنین امیدواریم که با این اوصاف در صف اول کشتی تکنولوژی باشیم و سکان هدایت را به دست بگیریم.

ماجرای استخدام تیم شبیه ساز لیپدروید

تیم فنی شبیه‌ساز لیپدروید تاکید می‌کند که کاملا وابسته به بیگ جی نیست، یعنی گوگل مالکیت کامل این شبیه‌ساز را هنوز به دست نیاورده است. از ظاهر قضیه پیداست که گوگل قصد دارد تیم فنی پشت این نرم افزار را استخدام کند. اگر که لیپدروید را روی سیستم خود نصب دارید، هنوز هم می‌توانید از امکانات آن بهره ببرید، ولی باید به این نکته هم توجه داشته باشید که دیگر آپدیتی برای این نرم‌افزار نخواهد آمد و دانلود رسمی نیز در کار نیست. این شبیه‌ساز در اوایل حضور خود ظاهرا کارنامه درخشانی را از خود نشان داده و مشکلات کمی را در بر داشته است که می‌تواند یکی از دلایل علاقه‌مند شدن گوگل به تیم فنی این شبیه‌ساز باشد.

نظر شما درباره استراتژی‌های کسب‌وکار گوگل چیست؟ آیا گوگل در پی ایجاد تغییراتی در فرآیند توسعه اندروید و نرم‌افزارهای اندرویدی هست؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH