سامسونگ پیش نمایش اندروید نوقا را برای گلکسی S7 و S7 Edge عرضه کرد

به تازگی اعلام شد سامسونگ نسخه پیش نمایش به‌روزرسانی بزرگ بعدی خود را عرضه می‌کند و مدتی قبل خود این شرکت اعلام کرد که در نهم نوامبر این پیش نمایش را در دسترس قرار می‌دهد. کره‌ای‌ها به وعده خود عمل کردند و نسخه پیش نمایش اندروید نوقا را در دسترس قرار دادند، اما در حال حاضر این نسخه فقط برای گلکسی S7 و S7 Edge و فقط در دو بازار موجود است.

در کره جنوبی که وطن سامسونگ است، فقط گوشی‌های تحت اپراتور Korea Telecom، SKT و +LG U در دسترس است و کشور دیگر بریتانیاست. نسخه‌های آنلاک شده مانند نسخه المپیک و بتمن گلکسی S7 Edge امکان استفاده از نسخه پیش نمایش را ندارند، البته سامسونگ قبلا هم اعلام کرده بود که نسخه‌های خاص پرچم‌دارانش شامل این برنامه پیش نمایش اندروید ۷.۰ نخواهند بود.

برای شرکت در پروژه گلکسی بتا، کاربران باید اپلیکیشن Samsung Members را از اپ استور گلکسی یا گوگل پلی دانلود کنند و سپس برای دریافت دعوت‌نامه نسخه بتا اندروید نوقا ثبت نام نمایند. تا به حال هر شخصی که درخواست داده موفق به دریافت دعوت‌نامه شده است. باید منتظر بود و دید که سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه نسخه پیش نمایش اندروید ۷.۰ نوقا بر روی سایر گوشی‌های خود و یا در سایر کشورها دارد یا خیر.

۱۴۷۸۲۸۷۰۹۲_android-7-0-nougat-galaxy-s7-edge_story

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH