سونی برای رسانه ها و خبرنگاران، یک دعوت نامه ارسال کرده است!

xperia-ZU1

کمپانی سونی که همواره به رقابتی سخت با بسیاری از بزرگان دیگر بازار تلفن‌های هوشمند فکر می‌کرده، به تازگی قصد دارد با حضور خود در دنیای فبلت‌ها نیز حال و هوایی دیگر به این گوشه از میدان مبارزه بخشد! به تازگی کمپانی سونی با ارسال دعوت نامه‌ای برای رسانه‌ها، از غافلگیری بزرگی در رویداد 4 ژوئن در فرانسه خبر داده است. در این دعوت نامه، تلفن هوشمندی که به مانند یک فبلت است، نشان داده شده که احتمال می‌رود همان فبلت Xperia Z اولترا باشد. به نظر می‌رسد تنها ویژگی‌های خیره کننده این دستگاه، در جثه بزرگ آن خلاصه نمی‌شود و ضخامت 6.5 میلی‌متری نیز از شاخصه‌های جالب توجه این فبلت به شمار می‌رود! سوکت یا محل ورود هدفون به این فبلت در کنار گنجانده شده است و به نظر نمی‌رسد که سونی، محافظی برای آن در نظر گرفته باشد.

Xperia-Z-Ultra-Inviteفبلت اکسپریا Z اولترا، همچنین از یک قلم استایلوس در خود بهره می‌برد و انتظار می‌رود که در برابر آب و ذرات گرد و خاک مقاوم باشد. به نظر می‌رسد بقیه شاخصه‌های سخت افزاری این فبلت، در سطح بالایی در نظر گرفته شده باشند چراکه یک فبلت، می‌بایست از سخت افزار بسیار خوبی بهره مند شده باشد تا بتواند لذت کار را به کاربر اهدا نماید!
صفخه نمایش 6.44 اینچی به کار گرفته شده در اکسپریا Z اولترا، از نوع Triluminos بوده و وضوح تصویر 1920×1080 پیکسلی را نیز داراست. رسانه‌ها امیدوار هستند که این فبلت، از یک پردازنده چهارهسته‌ای سری 800 اسنپدراگون کوالکام، دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و قابل گسترش و نسخه 4.2 سیستم عامل اندروید بهره جوید و لنز دوربین خود را، برروی 8 مگاپیکسل تنظیم سازد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH