ماشین بازی به سبک پرندگان خشمگین!

angry-birds-goپرندگان خشمگین که این روزها در سکوتی پر از رمز و راز به سر می‌برند، به زودی روزه سکوت خود را شکسته و با یک مسابقه رالی، در تابستان مهمان خانه‌های طرفدارانشان می‌شوند! کمپانی Rovio به زودی با پرندگان خشمگین خود، در تابستان بار دیگر رکورد زده و قدرت نمایی می کند. این کمپانی قصد دارد در این فصل نسخه‌ای دیگر از بازی پرندگان خشمگین را  با نام !Angry Birds Go معرفی سازد که البته اطلاعات چندانی از بازی منتشر نکرده است!

به نظر می‌رسد که پرندگان خشمگین این بار همانند رانندگانی حرفه‌ای قصد داشته تا با حضور خود در یک مسابقه ماشین سواری بیش از پیش، توجه آفرینی نمایند و بتوانند بازهم میزان بیشترین دانلود را، بر روی خود معطوف سازند.  کمپانی Rovio نیز می‌گوید: این بازی شما را بیش از پیش به جزیره خوک‌ها نزدیک خواهد کرد و در نوبه خود، بسیار جذاب است! و همچنین در جایی دیگر از صحبت‌های این کمپانی گفته شده: این بازی، یک نسخه دیگر از سری بازی‌های پرندگان خشمگین است اما با آنچه که شما درباره آن فکر می‌کنید، تفاوت بسیاری دارد!

birdsgo

یک تیزر انیمیشنی نیز از بازی منتشر شده است که با سه حرف “Ready,Set,Go” آغاز شده، سپس گرد و خاکی  به هوا برمی‌خیزد! به نظر می‌رسد رویو، قصد دارد باز هم ما را با یک شاهکار دیگر از این پرندگان خشمگین رو در رو سازد تا بار دیگر، به یاری این پرندگان خشمگین شتافته و خوک‌های بد جنس را نابود سازیم!

2 در مورد “ماشین بازی به سبک پرندگان خشمگین!”

  1. نمی دونم چرا از سری angry birds خوشم نمیاد!اصلا به دلم نمیشینه هیچ وقت هم رو گوشیم نصبش نمی کنم!!!

  2. ایمان عزیزی

    ای کاش تیزر رو برای دانلود لینک میکردی! وضع یوتیوب که اونجوری اصلا باز نمیشه! خیلی دوست داشتم تیزرشو میدیدم! فکر نکنم بیشتر از 20 ثانیه باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH