آی‌فون ۸ به سیستم شارژ بی‌سیم متفاوتی مجهز می‌شود

یا اینکه از زمان عرضه آی‌فون ۷ در بازار مدت زمان کوتاهی می‌گذرد اما شایعات پیرامون نسل بعدی یعنی آی‌فون ۸ در حال قوت گرفتن است. سال آینده دهمین سالی است که آی‌فون پا به عرصه فناوری گذاشته است، از این رو انتظار می‌رود در نسل بعدی تغییرات گسترده‌ای را شاهد باشیم. در تازه‌ترین شایعه منتشر شده از آی‌فون ۸ صحبت از یک فناوری شارژ بی‌سیم شده است که با آنچه تاکنون در دیگر دیوایس‌ها شاهد آن بوده‌ایم کاملا متفاوت است.

در روش سنتی شارژ بی‌سیم شما می‌بایست اسمارت‌فون را نزدیک به یک داک می‌کردید تا عملیات شارژ شدن باتری آغاز شود اما شایعات می‌گویند سیستم شارژ بی‌سیم به کار رفته در آی‌فون ۸ قرار است واقعا بی‌سیم باشد! در واقع این کمپانی با به کار بردن ماژول‌هایی مخصوص در آی‌فون هشت توانسته کاری کند تا دستگاه تا فاصله ۱۵ فوتی شارژ شود. اگر چنین چیزی به واقعیت بپیوندد آی‌فون ۸ بهترین سیستم شارژ بی‌سیم که تاکنون معرفی شده است را به همراه دارد.

این شایعه هم‌چنین بیان می‌کند که اپل برای ساخت این فناوری از شرکت Energous کمک می‌گیرد، مدتی پیش Energous اعلام کرده بود که با یک کمپانی “درجه یک” سازنده اسمارت‌فون همکاری خواهد کرد. اگر باز هم در انعقاد این قرارداد شک دارید بد نیست بدانید که شرکت Dialog Semiconductor که اپل مشتری ۷۰ درصد از تولیداتش است، اخیرا ۱۰ میلیون دلار در Energous سرمایه‌گذاری کرده است.

گفتنی است که تاکنون هیچ منبع رسمی وجود چنین قابلیتی را در آی‌فون ۸ تایید و یا تکذیب نکرده است، مطمئنا این تکنولوژی شارژ سریع بسیار هیجان انگیز است و اگر در آی‌فون ۸ مورد استفاده قرار بگیرد می‌تواند یک ویژگی برجسته برای این هندست باشد.

2 در مورد “آی‌فون ۸ به سیستم شارژ بی‌سیم متفاوتی مجهز می‌شود”

    1. چون اپل همیشه در حد شایعه هستش
      مارکی هستش که با شایعه فروش چندین میلیاردی داره وگرنه چندر غاز نمیرزه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH