مدیر عامل اینستاگرام کار بر روی قابلیت پخش زنده ویدیو را تایید کرد

چند هفته پیش بود که چند اسکرین شات از اینستاگرام منتشر شد که قابلیت جدیدی را در این شبکه اجتماعی محبوب نشان می‌دادند، این ویژگی جدید پخش ویدیو به صورت زنده بود که به کاربران اجازه می‌داد به صورت مستقیم ویدیوهایشان را در اینستاگرام به نمایش بگذارند. پیش از این چنین ویژگی را در اینستاگرام شاهد بوده‌ایم بنابراین آمدن آن به اینستاگرام به هیچ وجه عجیب به نظر نمی‌رسد.

اگرچه چند هفته‌ای از انتشار این تصاویر می‌گذشت اما مدیران اینستاگرام این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده بودند تا اینکه به‌تازگی مدیر عامل اینستاگرام کار بر روی این قابلیت را تایید کرد. با توجه به گزارش Financial Times، کوین سیستروم مدیرعامل اینستاگرام تایید کرده است که درحال حاضر مشغول کار بر روی این قابلیت هستند. البته او جزییات این ویژگی را فاش نکرده و زمانی را برای ارایه این قابلیت تعیین نکرده است.

Systrom در تصیف این قابلیت می‌گوید:

پخش زنده ویدیو برای ما واقعا هیجان انگیز است، من فکر می‌کنم این قابلیت می‌تواند فعالیت‌هایمان را گسترش دهد. اگر من بخواهم با کسی رابطه برقرار کنم پخش زنده ویدیو می‌تواند یک راه برای رسیدن به آن باشد

همان‌طور که گفته شد پیش‌تر از این، قابلیت پخش زنده ویدیو را در فیس‌بوک شاهد بوده‌ایم که یک موفقت بزرگ برای این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود و توسط کاربران و کمپانی‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH