سامسونگ: لطفا یک نفر برای تایزن هم اپلیکیشن بسازد!

سامسونگ شدیدا تمایل دارد تا برنامه نویسان را به سمت ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل تایزن هدایت کند. سامسونگ برای ایجاد انگیزه در برنامه نویسان و تولید اپلیکیشن برای سیستم عامل تایزن، یک برنامه تشویق کننده برای آنها تدارک دیده و تا سقف ۹ میلیون دلار جایزه برای این طرح اختصاص داده است.

بر اساس اعلام مسئولان این شرکت کره‌ای، برنامه نویسانی که اپلیکیشن‌های آنها جز صد اپلیکیشن برتر فروشگاه نرم‌افزاری سامسونگ دسته بندی شود، ۱۰ هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد. مطمئنا این تصمیم، روشی خوب برای جذب برنامه نویسان است. افرادی که مایل به شرکت در این طرح هستند، می‌توانند ثبت نام خود را از اوایل ماه ژانویه سال آینده آغاز کنند.

سامسونگ این موضوع را تأیید نکرده، اما این تصمیم را می‌توان پاسخی به تولید تلفن هوشمند توسط گوگل دانست. اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، پیکسل و پیکسل XL در حال حاضر مشتری‌های زیادی را پیدا کرده‌اند. مطمئنا گوگل هیچ‌ وقت حرفی از رها کردن مشتریان گذشته خود نزده است اما این برای سامسونگ خوشایند به نظر خواهد رسید تا اکوسیستم مربوط به خود را داشته باشد.

اگر مایل به برنامه نویسی برای سیستم عامل تایزن هستید، سامسونگ اعلام کرده که این طرح برای دیوایس‌های Z2، Z1 و Z3 در نظر گرفته شده و سایر گجت‌های مبتنی بر سیستم عامل تایزن نیز از سال آینده به بازار خواهند آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH