شایعه: وان پلاس ۴ به ۸ گیگابایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود

اگرچه منتظر معرفی دستگاه جدید شرکت وان پلاس یعنی وان پلاس ۳T در هفته‌های آینده هستیم ولی شایعه‌ای جدید مشخصات فنی پرچمدار آینده این شرکت چینی را مشخص کرده است. این منبع نام دقیق دستگاه را مشخص نکرده و فقط آن را وان پلاس ۴ نامیده که دارای بدنه شیشه‌ای بوده و به نمایشگر ۵.۳ اینچی با تکنولوژی امولد و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ مجهز است. چیپ‌ست کوالکام اسنپدراگون ۸۳۰ قلب تپنده آن خواهد بود و همچنین از ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که برخی از آن‌ها با شایعات منتشر شده در ماه گذشته مطابقت دارند.

براساس گفته‌ها در پشت این گوشی هوشمند از دوربین دوگانه استفاده شده که ترکیبی از واقعیت افزوده و دوربین عادی خواهد بود و همچنین یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری کاربر را همراهی می‌کند. دستگاه وان پلاس ۳ در ماه ژوئن (خرداد ماه) امسال معرفی گشت، درنتیجه تا رونمایی از جایگزین آن تقریبا نصف سال فاصله داریم. به‌نظر می‌رسد که این شرکت سعی در معرفی یک مدل تازه و تجدید شده وان پلاس ۳ دارد.

گوشی هوشمند وان پلاس ۳T قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ تامین خواهد کرد و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با سنسورهای به‌روزرسانی شده وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده خواهد داشت، همچنین در جلوی دستگاه نمایشگر LCD قرار گرفته و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن نیز اندروید نوقا ۷.۰ است. احتمالا به‌زودی و در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) با وان پلاس ۳T ملاقات خواهیم کرد.

oneplus

3 در مورد “شایعه: وان پلاس ۴ به ۸ گیگابایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH