فونتِ ایران‌یکان محصول جدیدی از فونت‌ایران

فونت‌ایران یک فروشگاه آنلاین برای فروش فونت فارسی است که بیشتر در زمینه تولید فونت‌های ویژه وب و نرم افزار فعالیت دارد. این وب‌سایت در سال گذشته توانست با فونت محبوب ایران سنس، به سرعت در بین طراحان شناخته شود.

علی‌رغم رایگان نبودن این فونت و کپی رایت سختگیرانه‌اش، وب‌سایت‌های فارسی آن را به فونت‌های رایگان سابق ترجیح دادند که این نشان ‌دهنده فاصله زیاد کیفیت این فونت به نسبت دیگر فونت‌ها بود.

ناگفته نماند پشتیبانی خوب و به‌روزرسانی‌های به موقع هم در همه‌گیر شدن فونت ایران سنس بی تاثیر نبوده است.

اما در نهایت نکته بد ماجرا این بود که همه ریز و درشت‌های وب و نرم افزار از این فونت استفاده کردند و صدای بسیاری از طراحان درآمد که ظهور این فونت باعث یکنواختی تایپوگرافی وب‌سایت‌های ایرانی شده است.

حال گویا خود فونت ایران هم به این نیاز پی برده و فونت جدیدی را در وب‌سایت خود معرفی کرده است.

نام این فونت، ایران‌یکان است و از ترکیب فونت‌های ایران سنس و یکان ساخته شده. البته به نظر می‌رسد سهم یکان در این هم آمیزی بیشتر است و فقط در بعضی حروف با ایران سنس شباهت دارد.

iransans-yekan

این فونت فعلا با ۳وزن نازک، معمولی و بولد و در نسخه‌های ویژه استفاده در موبایل و وب در فروشگاه فونت ایران به فروش می‌رسد.

iranyekan-bnr

قیمت و شرایط فروش دقیقا مشابه فونت ایران سنس است و شما برای استفاده از این فونت در وب‌سایت یا نرم افزارتان ملزم به تهیه لایسنس هستید؛ اگرچه در توضیحات گفته شده است که فقط با یک‌بار خرید و تهیه لایسنس، می توانید همیشه از این فونت و به‌روزرسانی‌هایش استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فونت و یا خرید آن می توانید به صفحه مربوط به آن در سایت فونت ایران مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH