اپلیکیشن Google PhotoScan، راه‌کاری آسان برای ذخیره عکس‌های چاپ شده قدیمی!

در همه خانواده‌ها تعداد زیادی از تصاویر چاپ شده وجود دارد که توسط دوربین‌های قدیمی گرفته شده است. برای نگه‌داری آن‌ها معمولا از آلبوم و یا قاب عکس استفاده می‌شود و حتی در برخی مواقع یک کشو پر از نوار فیلم‌های عکاسی وجود دارد که نقش نسخه پشتیبان را ایفا می‌کنند تا در موقع نیاز بتوان دوباره آن‌ها را چاپ کرد.

در دنیای امروز که عصر فناوری نامیده می‌شود آرشیو کردن تعداد زیادی عکس چاپ شده علاوه بر فضای زیاد برای نگه‌داری نیاز به مراقبت زیادی دارد از این رو گوگل با انتشار یک اپلیکیشن این امکان را فراهم کرده است که به راحتی بتوان تمامی تصاویر چاپی را به وسیله تلفن‌همراه و با کیفیتی مطلوب اسکن و در حافظه‌های جانبی نگه‌داری کنید.

ایده اصلی کار ثبت یک تصویر به وسیله دوربین اسمارت‌فون از عکس چاپ شده است، البته انجام دادن این کار به صورت معمول بسیار سخت است، از جمله این مشکلات می‌توان به انعکاس نور در تصویر چاپ شده و هم‌چنین حاشیه زاید اشاره کرد. به کمک Google Photo Scan می‌توانید به راحتی اقدام به تصویر برداری از این عکس‌ها کنید، الگوریتم‌های به کار رفته در این اپلیکیشن موجب شده حاشیه تصاویر به صورت خودکار تشخیص داده شود و هم‌چنین تصویر ثبت شده کج نباشد و نور انعکاس یافته وجود نداشته باشد.

در عمل کاری که این اپلیکیشن انجام می‌دهد این است که ۵ عکس را ثبت کرده و با الصاق آن‌ها به هم بهترین خروجی تصویر را ارایه می‌کند. هم‌چنین با کمک دیگر ابزارهای ویرایش تصویر گوگل می‌توانید یک آلبوم خانوادگی کامل و بی‌نقص را داشته باشید.

دانلود: (Android | iOS)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH