آی‌فون ۸ در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد

بر اساس بررسی‌هایی که Ming-Chi Kuo انجام داده است، سال آینده کمپانی اپل سه مدل آی‌فون معرفی خواهد کرد. مدل اول اندازه ۴.۷ اینچی با نمایشگر LCD و دوربین تک لنز، مدل دوم با اندازه ۵.۵ اینچ همراه نمایشگر LCD و دوربین دوگانه و مدل سوم با صفحه نمایش OLED و دوربین دوگانه همراه خواهد بود.

در گفته‌های Kuo حرفی از اندازه مدل سوم که نمایشگر OLED خواهد داشت، زده نشده است؛ اما طبق شایعات این مدل می‌تواند اندازه‌ ۵.۸ اینچی و نمایشگر OLED خمیده داشته باشد. علاوه بر این‌ها پیش‌تر خبر‌هایی مبنی بر خمیده بودن نمایشگر نسل بعدی آی‌فون‌ها شنیده بودیم که درصد امکان‌پذیر بودن این موضوع را افزایش می‌دهد.

سایت ژاپنی Nikkei هم خبر از آی‌فون‌هایی می‌دهد که بدنه‌ شیشه‌ای دارند و در سه اندازه ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچ تولید می‌شوند. این وب‌سایت هم تایید می‌کند که یک مدل به عنوان پریمیوم وجود خواهد داشت که نمایشگر OLED و اندازه‌ای بزرگ‌تر از بقیه دارد. این مدل پریمیوم شاید لبه‌هایی خمیده در صفحه‌ نمایش نیز داشته باشد.

با یک جمع‌بندی از این شایعات و گمان‌ها می‌توان احتمال حضور نمایشگر OLED در آی‌فون‌های بعدی را زیاد دانست. این که آی‌فون در مدل پریمیوم اندازه‌ای بزرگ‌تر از بقیه داشته باشد هم دور از ذهن نیست. نظر شما در رابطه با نسل بعدی آی‌فون‌ها چیست؟!

1 در مورد “آی‌فون ۸ در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH